نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها
  1. جذابترین ها
  2. ویژه ها
  3. قالب های فارسی
  4. آموزش های جدید
  5. برنامه های سئو

چگونه page authority را افزایش دهید؟

چندی پیش یکی از کاربران به ما فرمودن:”هرچی روی سایتم کار میکنم توی کلمه کلیدی “فلان” بالاتر از رتبه 4 نمیام و هرکاری میکنم به رتبه یک نمیرسم.گوگل اشتباه کرده و نمیدونه که سایت رقیبم الان چندین ماهه سایت اش رو بروز نمیکنه و من درروز هرچند ساعت آپدیت دارم”

حقیر به ایشان گفتم غیر از onpage سایت که مدنظر شماست offpage هم اهمیت دارد – همان طور که قبلا در سایت ها به آن شخصا اشاره کردم offpage به گفته هاب اسپات 75 درصد کل سئوی هر سایت است- مطمئن هستم که offpage سایت او بهتر است.برای اثبات این قضیه سری زدیم به عنوان این مقاله یعنی Page Authority.بعد از مقایسه Domain Authority و Page Authority سایت رقیب او و سایت خود او ، به این نتیجه رسید که بله گوگل اشتباه نکرده است.

حالا PA یا Page Authority چیست ؟

ترجمه آن می شود اعتبار صفحه . در واقع بعد از بررسی آف پیج صفحه ی سایت شما و میزان لینک هایی که به آن شده است و درواقع تعداد رای هایی که سایت های دیگر به شما داده اند با دادن لینک به شما ، میزان اعتبار صفحه ی سایت شما مشخص می شود .که فعلا گوی رقابت دست سایت moz.com است که او مشخص میکند این روزها که کدام صفحه و سایت معتبرتر است.البته متغیر دیگری به نام TF یا Trust Flow در سایت majestic نیز داریم که در جای خودش انشالله به آن اشاره خواهیم کرد.لازم به ذکر است که بگویم پرونده ی PR یا Page Rank بسته نشده است و فقط مدتی است از چشم ظاهر کاربران پنهان شده است و گوگل هنوز PR را مهمترین فاکتور هر سایت می داند ولی دیگر اعلام نمی کند که PR چه سایتی بیشتر است.

این را در نظر داشته باشید که عدد PA بین 1 تا 100 است. و هرچه به عدد100 نزدیک تر شوید گرفتن PA سخت تر خواهد شد.سایت moz اعلام کرده است که مرتب الگوریتم خود را بروز خواهد کرد و احتمالا PA ها به صورت پویا تغییر می کند.

 

راههای افزایش Page authority

کسب لینک بصورت طبیعی

 

برای افزایش و بالابردن اعتبار صفحه باید بر روی آف پیج سایت خود تمرکز کنید و هرچه بتوانید مطالب جذاب تر و پرکاربردتر درون صفحه ی خود ایجاد کنید و بازدیدکننده را مجاب کنید که مطلب شما را share کند و یا در سایت خود درج کند و لینک شما را بگذارد شما توانسته اید page authority خود را بیشتر افزایش دهید.دنبال سرویس های تخصصی بروید و کاربر را میخکوب کنید و سعی کنید از کپی کاری گریزان باشید.آن وقت است که امید دارید page authority سایت خود را بالا ببرید.

 

کسب لینک بصورت غیرطبیعی

در بالا از کسب لینک بصورت طبیعی صحبت کردیم یعنی سایت شما بدون دخالت مستقیم شما لینک های جدید در هر ماه یا بازه زمانی کسب می کند .اما بعضی اوقات شما نیز نیاز دارید بصورت غیرطبیعی کسب لینک کنید . البته گوگل دوست ندارد این اتفاق بیفتد ولی شما بصورت هوشمندانه این کار را انجام دهید. چون سایت هایی که محتوایی نیستند اکثرا همین راه را ادامه می دهند.اگر مشکل مالی ندارید میتوانید از سایت ها با پرداخت پول لینک بگیرید و بهترین راه هم گرفتن لینک دائمی است آن هم از صفحه ای که فقط لینک شما تنها external link باشد نه اینکه از یک مزرعه لینک یا linkfarm لینک بگیرید که اکثرا همین اشتباه را انجام می دهند و گوگل با الگوریتم پنگوئن این افراد را روز به روز بیشتر شناسایی میکند.دیگه بیشتر از نگم می ترسم در اینجا رو تخته کنن(الکی D:)

 

 

DA یا Domain Authority چیست؟

از مجموعه ی PA های یک سایت، DA آن سایت شکل می گیرد و در واقع اعتبار کل دامنه را مشخص می کند.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت moz.com مراجعه کنید.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

باسپاس

This comment was minimized by the moderator on the site

عالی بود خسته نباشید

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template