Image is not available
Image is not available

8 هزار بازدید واقعی در روز شوخی نیست !

Image is not available
Arrow
Arrow
Shadow
Slider

آیا میدانید :   تنها کانال رسمی گلچین آنلاین در تلگرام این کانال است و گلچین آنلاین هیچ کانال دیگری در تلگرام ندارد؟

کامپوننت خبرنامه حرفه ای RSMail! آخرین نسخه

در تاریخ . مجموعه : خبرنامه و ایمیل

0
Like
0
Dislike
0

کامپوننت Rsmail

کامپوننت Rsmail

دمو و سایت سازنده          نسخه افزونه :  1.21.7

بروز رسانی شده در تاریخ : 94/12/22

اگر اهل ارسال خبرنامه های روزانه هستید.و سرورشما نیز توانایی ارسال ایمیل های انبوه در ساعت را دارد.این کامپوننت یکی از بهترین انتخاب های شماست ! کامپوننت خبرنامه آر اس میل با نام انگلیسی RS mail یکی از کامپوننت های شرکت Rsjoomla می باشد.شرکتی که افزونه های معروفی هماننده Rsform و Rsfirewall را تولید کرده است.ماننده افزونه های قبلی این شرکت این افزونه نیز امکانات مناسبی دارد و بسیار کاربردی است.

از امکانات این افزونه می توان به :


ارسال خبرنامه گروهی
گروه های متعدد خبرنامه
ارسال ایمیل های سفارشی
معین کردن زمان برای ارسال خبرنامه ها
اطلاعات ایمیل ارسالی نامحدود
امکان ارسال ایمیل از کامپوننت کاتالوگ k2
ارسال ایمیل از طریق آژاکس
ارسال ایمیل های نا محدود
پذیرفتن خروجی csv
کاربران نامحدود
لیست کاربران
ارسال خبرنامه های گروهی
ارسال ایمیل های گروهی
رایگان و آسان

و ... اشاره کرد.

توضیحاتی در مورد خبرنامه :

ارتباط مستمر با مخاطبان، بازديدكنندگان و مشتريان بالقوه يا اعضاي يك گروه يا انجمن و نيز اعضاي يك سايت اينترنتي، با استفاده از امكانات و تسهيلات و خدمات مبتني بر اينترنت يك نوع بازاريابي اينترنتي به شمار مي رود.
بازديدكنندگان و مخاطبان سايت هاي اينترنتي، هر روز با سايت هاي متعدد و بسياري در حال تعامل هستند و يا تنها از آن ها بازديد مي كنند؛ به همين لحاظ، از آنجا كه به دنبال جست وجوي اطلاعات موثق و مفيد هستند و از سوي ديگر در كارشان« عجله» دارند، فراموش كردن محتوا و آدرس (URL) سايت ها و در عين حال مراجعه نكردن در دفعات بعدي به آن ها امري طبيعي است.

ارتباط تعاملي خبرنامه هاي الكترونيك با وب سايت سازماني

چگونه مي توان كاري كرد كه بازديد كنندگان سايت بار ديگر به آن سايت بازگردند؟ پاسخ اين است: خبرنامه هاي الكترونيك براي ارتباط دائمي با مخاطبان بالقوه يا بالفعل سايت، طراحي و پياده سازي، ارسال و مديريت مي شوند. خبرنامه هاي الكترونيكي به عنوان يكي از پرطرفدارترين، قوي ترين و سودمندترين ابزارهاي بازاريابي از طريق اينترنت شناخته مي شود و بسياري از شركت ها و موسسه هاي بزرگ خارجي از آن به خوبي استفاده مي كنند و بسياري از كاربران اينترنتي نيز از دريافت آنها خشنودند.نامه هاي الكترونيك در سريع ترين زمان ممكن اطلاعات سازماني را به دست مخاطبان مي رساند.

فايده خبرنامه الكترونيك چيست؟

كمترين فايده آن اين است كه مخاطب قدرت انتخاب در نوع اطلاعات دريافتي را دارد. يعني اين مخاطب است كه به ميل خود در يك خبرنامه عضو مي شود و اطلاعات دريافت مي كند. اين اطلاعات در صندوق پستي او وارد مي شود و سر فرصت آن ها را مطالعه خواهد كرد.

فرآيندهاي توليد و ارسال خبرنامه الكترونيك : در ادامه مطلب...

فايل‌ها:
Zipمدیریت ایمیل و خبرنامه Rsmail 1.21.7داغ
(0 امتيازات)
تاريخ 1394-12-22 14:53:24
اندازه : حجم فايل 1.11 MB
لطفا ثبت نام کنيد اگر قبلا ثبت نام کرده ايد با مشخصات کاربري خود وارد شويد تا اجازه دانلود به شما داده شود.

Zipدانلود خبرنامه حرفه ای Rsmail 1.21.6
(0 امتيازات)
تاريخ 1394-10-17 00:02:53
اندازه : حجم فايل 1.09 MB
لطفا ثبت نام کنيد اگر قبلا ثبت نام کرده ايد با مشخصات کاربري خود وارد شويد تا اجازه دانلود به شما داده شود.

 

فرآيندهاي توليد و ارسال خبرنامه الكترونيك

٣بخش اصلي در فرآيند توليد و ارسال خبرنامه وجود دارد:

١-محتوا:

شامل محتواي درون خبرنامه است و مي تواند حاوي خبر، مقاله، لينك، عكس، نشريه، دعوت نامه، اطلاعيه يا هر محتواي ديگر باشد.

٢- قالب:

خبرنامه مانند مجلات و نشريات ديگر بايد ظاهر يكساني داشته باشد. ويژگي هايي مانند فونت، عكس هاي گرافيكي، بخش بندي، تيترها، لينك ها و طبقه بندي مطالب نبايد در نسخه هاي مختلف تغيير زيادي كند.

٣ – مديريت ارسال:

هنگامي كه بخش هاي محتوا و قالب خبرنامه ايجاد شد، خبرنامه بايد براي مشتركان يا مشتريان يا گروهي از افراد كه اسامي آن ها در فهرست از پيش تعيين شده اي قرار دارد، ارسال شود.
براي برقراري ارتباط موثر با مخاطبان و مشتريان، وجود سيستم خبرنامه الكترونيك در بخش روابط عمومي يك سايت يا وبلاگ بسيار ضروري است؛ اين بخش در سيستم مووبل تايپ (يكي از نرم افزارهاي پركاربرد متن باز محبوب ايرانيان) نيز پيش بيني و قرار داده شده است.

عوامل موفقيت خبرنامه هاي الكترونيك

وب سايت به تنهايي نمي تواند بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند. بيشتر ملاقات كنندگان سايت به راحتي از كنار آن مي گذرند و بدون آن كه با شما تماس بگيرند، از آن خارج مي شوند و شما يك مشتري را از دست مي دهيد. خبرنامه در واقع وسيله اي است كه براي شما اعتبار و اعتماد جلب مي كند و از همه مهم تر شما را هميشه در ذهن آنها نگه مي دارد.راهكارهاي زير از اساسي ترين عوامل موفقيت خبرنامه هاست:سعي كنيد در صدر ذهن آن ها باشيد. سعي كنيد مطالب مناسب و مورد علاقه آن ها باشد. با لحني صميمانه و خودماني با آن ها صحبت كنيد. خلاصه بگوييد؛ جذاب و متفاوت باشيد. روي خوانندگان تمركز كنيد. يك نمونه از خبرنامه در اختيار خواننده بگذاريد. محتواي تبليغاتي را محدود كنيد. زمان بندي را رعايت كنيد.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.