نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

چرا گوگل از سایت شما متنفر است؟

دنیای بزرگ طراحی سایت و سئو گوگل داورنهایی و هیئت منصفه در رنکینگ سایت شماست. در صورتی که رنک خوبی بدست نمی آورید، باید دلیل اینکه چرا گوگل از سایت شما متنفر است را بیابید. اما باید بدانید که این به معنی نفرت همیشگی گوگل از سایت شما نیست ولی نیازمند کار بهتر برای جلب رضایت گوگل دارید. رتبه بندی سایت در گوگل نیازمند به روز رسانی منظم و مستمر برای بهره مندی از حداکثر مزایای سئو دارد.

شایع ترین دلایل اینکه چرا گوگل از سایت شما متنفر است و راه حل

شایع ترین دلایل اینکه چرا گوگل از سایت شما متنفر است و راه حل آن در ۳ مورد کلی زیر خلاصه می شود.
۱ – طراحی سایت شما قدیمی و منقضی Out Of Date است.
بسیاری از فاکتورهای رتبه بندی موتور های جستجو به طراحی سایت شما بستگی دارد. به این معنا که حتی قبل از شروع کار سئو، ابتدا طراحی کلی سایت شما برای رتبه بندی در نظر گرفته می شود.
– گوگل سایت هایی که موبایل دوستانه نیستند را جریمه می کند. در صورتی که سایت شما قدیمی است و responsive یا Mobile Friendly نیست، رتبه نمی گیرید.
– همچنین بدون تگ های عنوان یا Title tags و Meta Data، گوگل عملا کور است و انتظار محبت از او را نداشته باشید.
– تعامل وب سایت از دیگر عوامل رنکینگ سایت است. گوگل باید ببیند که کاربران محتوای شما را به اشتراک می گذارند. باید دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای کمک به این امر را در سایت خود قرار دهید.
۲ – ساختار لینک های شما
استراتژی لینک بیلدینگ برای رتبه بندی بسیار مهم است. لینک های داخلی، خارجی و بک لینک ها.
– بک لینک ها : ایجاد لینک های غیر طبیعی موجب از دست دادن رنک شما می شود. از تکنیک های متنوع لینک بیلدینگ مطلوب گوگل استفاده کنید.
– ایجاد لینک های خارجی به سایت های قدرتمند نشان دهنده محتوای با کیفیت در سایت شما و رتبه بالا است.
– استفاده از لینک های داخلی برای تمام محتوای خود که نشان دهنده نوع محتوا باشد. از وبلاگ ها به صفحات فرود و بالعکس لینک دهید. لینک های داخلی باید متناسب با محتوا باشند.
۳ – محتوای بی ارزش و بی کیفیت
محتوا سازی برای گرفتن رتبه کاری اشتباه بوده و قابل دوام نیست. شما نیازمند ارائه ارزش به خوانندگان خود هستید و گوگل باید این تعامل را ببیند.
– عوامل رتبه بندی شامل زمان ماندن کاربران در سایت Time On site و تعامل خوانندگان (شامل اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی) است.
– ایجاد محتوایی که به سوالات کاربران پاسخ دهد.
سخن آخر :
حال دلیل اینکه چرا گوگل از سایت شما متنفر است را متوجه شدید باید توجه کنید که اگر رتبه نمی گیرید، گوگل از شما متنفر است چرا که بر خلاف قوانین و اصول رتبه بندی در گوگل حرکت می کنید اما نگران نباشید. روش های بسیار آسان در حل این مشکل وجود دارند که در مقالات آموزشی سئو سایت در گوگل ارائه خواهد شد.

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template