لیست بخش ها
  1. جذابترین ها
  2. ویژه ها
  3. قالب های فارسی
  4. آموزش های جدید
  5. برنامه های سئو

دانلود قالب ايراني ساويس Savis

   دمو قالب  سازنده :   سازگار با : وردپرس    فارسی و RTL   نسخه :3 

 قالب شخصي و نمونه كار ساويس يك قالب جذاب به منظور طراحي سايت هاي شخصي و نمونه كار با وردپرس می باشد.قالب وردپرس شرکتی و شخصی ساویس، قالبی زیبا و در عین حال حرفه ای برای پاسخگویی به نیاز افرادیست که می خواهند بدور از هرگونه پیچیدگی، در کمترین زمان ممکن سایتی برای معرفی خود راه اندازی کنند.افرادی مانند طراحان سایت، طراحان گرافیک، عکاسان و … است که حرفه ای بودن و از طرفی دیگر راحت و دلنشین بودن کار با سایت برای آنها اهمیت اولی را داراست.

این قالب شخصی دارای پنل تنظیماتی قدرتمند است که می توانید با استفاده از آن بر تمام امکانات قالب کنترلی کامل داشته باشید.

قالب زیبای ساویس دارای طراحی ای زیبا و دلنشین است که از طراحی واکنشگرا برای تمام دستگاه ها و اندازه ها پشتیبانی ای صحیح و کامل می کند و همچنین با همه مرورگرهای مدرن و امروزی سازگاری کاملی را دارد تا معرفی شما به درستی به مراجعه کنندگان به وبسایت شما انجام گیرد.

از همه مهمتر استفاده از المنتور در طراحی قالب شرکتی ساویس است که با استفاده از بیش از 15 ویجت اختصاصی قالب + دیگر پلاگین های المنتور، توانایی طراحی هرگونه سایتی مطابق سلیقه خود را خواهید داشت.

مورد بعدی استفاده از تکنولوژی ایجکس در لود مقالات و نمونه کارهای شماست!

ویژگی دیگر قالب شخصی و نمونه کار ساویس، سازگاری با افزونه فرم تماس 7 است! میتوانید هر گونه فرمی برای ارتباط با کاربران خود طراحی و استفاده کنید.

فايل‌ها:
قالب ايراني ساويس
اندازه : حجم فايل 44.77 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

ویژه اعضای 3 ماهه و بالاتر .- در صورتی که جزو اعضای 1 ماهه هستید می توانید از منوی کاربری در بالای سایت اشتراک خود را به 3 ماهه یا بالاتر ارتقاء دهید.

کلمات کلیدی: قالب شرکتی وردپرس

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template