لیست بخش ها

قالب ورزشی جوملا VT Basketball

   دمو قالب  سازنده : BestAddon  سازگار با : جوملا 3x   سازگار با فارسی و RTL   نسخه : 1

  قالب جذاب و حرفه ای VT Basketball محصولی از شرکت BestAddon قالبی حذاب و حرفه ای به منظور طراحی قالب بیس بال توسط توسعه دهندگان باتجربه طراحی شده و عملکرد بی نظیری را روی دسک تاپ و دستگاه های صفحه چهارم تضمین می کند. این مجموعه با مجموعه ای از ابزارها و ویژگی های پیشرفته همراه است که هم برای مدیران وب و هم برای مشتریان مفید خواهد بود. این قالب جذاب با انواع دستگاه های موبایل و تبلت سازگار بوده و همچنین از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. قالب VT Basketball از فریم ورک اختصاصی استفاده می کند و از زبان های فارسی و راست چین پشتیبانی می کند. این قالب ارزشمند را می توانید از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
قالب VT Basketball1
اندازه : حجم فايل 14.04 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

This responsive basketball template boasts an edgy design spiced up with polygons and made in the dark tone. This SEO-friendly template makes use of high-resolution imagery from the top page-wide slider to clients’ and testimonials blocks. This baseball template is designed by experienced developers and ensures an unmatched performance on desktops and fourth-screen devices. It comes loaded with an assortment of advanced tools and features that will be useful for both webmasters and customers.

کلمات کلیدی: ورزشی

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template