لیست بخش ها

ذانلود قالب خبری جوملا Gk Hubs

   دمو قالب  سازنده : GavickPro  سازگار با : جوملا 4x   سازگار با فارسی و RTL   نسخه : 1

   قالب جوملای جذاب و حرفه ای Gk Hubs محصولی از شرکت GavickPro  برای کمک به بازدیدکنندگان برای دسترسی به اخبار داغ و جدید در صفحه اول طراحی شده است. سازماندهی و ساختاربندی مقالات برای مدیر وب سایت آسان است. با قالب اخبار و مجله جوملا، می توانید به سرعت و به راحتی آن را در طیف وسیعی از سایت های مرتبط اعمال کنید. این یک ,قالب کاربردی و با طراحی زیبا برای تقویت یک روزنامه، مجله، وبلاگ، سرمقاله، مجله رسمی، دوره ای، سایت انتشاراتی است. چه طرفدار باشید ، چه موسیقیدان و چه هنرمند موسیقی دیگر ، این قالب برای انتخاب مدرن پورتال موسیقی یک انتخاب عالی است. قالب Gk Hubs این قالب ارزشمند  را می توانبد آن را از گلچین آنلاین دانلود کنبد.

فايل‌ها:
ذانلود قالب Gk Hubs1
اندازه : حجم فايل 71.52 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

Hubs template is designed to help visitors access to hot and latest stories on front-page. It is easy for website administrator to organize and structure the articles. With the Joomla news and magazine template, you can quickly and easily apply it to a range of relevant sites. It’s a functionally rich and beautifully designed template to power a newspaper, magazine, blog, editorial, official journal, periodical, publishing site.

کلمات کلیدی: قالب خبری جوملا

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template