کامپوننت تیکت دهی و پشتیبانی Helpdesk Pro محصولی از شرکت Ossolution Team می باشد. توسط این کامپوننت می توانید یک سیستم جامع پشتیبانی با امکانات کامل راه اندازی کنید. امکانات این افزونه تقریبا برابر با افزونه Rs ticket می باشد. و می توانید هم اکنون این افزونه را به صورت کاملا کد باز و نسخه حرفه ای دانلود کنید.
ویژگیهای کامپوننت OS Helpdesk:
امکان ایجاد دسته بندی های تودرتو و تعیین مدیر برای هر دسته بندی
امکان دسترسی و پاسخگویی به تیکت ها توسط مدیران از هر دو بخش کاربری و مدیریت سایت
امکان ایجاد فیدهای سفارشی جهت دریافت اطلاعات از مشتریان
امکان پیوست چند فایل به هر تیکت
امکان ایجاد پاسخ های از پیش تعریف شده جهت تسریع در پاسخگویی به مشتریان
امکان مشاهده تاریخچه تیکت ها و جستجو در آنها بر اساس فیلدهای مختلف
امکان ارسال ایمیل های اطلاع رسانی به مدیران، پشتیبان ها و مشتریان
امکان تعریف گروه های پشتیبانی و اختصاص دادن تیکت های مربوطه به آنها
دمو افزونهشرکت سازنده :mychatnow سازگار با : جوملا 3x نوع : پلاگین نسخه افزونه : 1.0
همانطور که می دانید تابحال سیستم های چت بسیار زیادی را برای جوملا معرفی کردیم.که کاربردی و کاربر پسند بودند.اما امروز یک سیستم چت و پشتیبانی آنلاین جدید معرفی میکنیم افزونه ای که دست کمی از افزونه های معروف همانند live zilla ندارد. اما تنها 2 کیلوبایت حجم دارد ! دلیل این امر تحت سرور بودن این افزونه می باشد.یعنی شما تنها ماژول افزونه را نصب می کنید و سپس در سایت اصلی ثبت نام میکنید و کنترل پنل کامل و هیستوری کامل چت ها و ... را همه در سایت اصلی دارید.افزونه livechate یک افزونه بسیار کاربردی می باشد.که هیچ فشاری بر روی سرور شما نمی آورد و تنظیمات طاقت فرسای افزونه های معمولی را ندارد. کافیست افزونه را نصب کنید. در سایت سازنده رایگان ثبت نام کنید و سیستم پشتیبانی آنلاین خو راه اندازی کنید.لازم به ذکر است پلن رایگان این سایت تا 5 چت همزمان (پشتیبای آنلاین همزمان از 5 نفر )را پشتیبانی می کند. و دارای محدودیت زمانی نیز نیست .که معمولا برای سایت های معمولی و متوسط عدد مناسبی است.
نسخه جوملا 3 این کامپوننت فارسی سازی شد و می توانید از ادامه مطلب نسخه فارسی کامپوننت را دانلود کنید.
اگر بخواهید یک سیستم پشیبانی و چت آنلاین برای سایتتان طراحی کنید شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان برسد اسکریپت هایی همانند livezilla باشند.که یک اسکریپت مستقل از جوملا و تجاریست. اما بعد از انتشار افزونه ActiveHelper LiveHelp دیگر نیازی به اسکریپت های متفرقه نخواهید داشت. چرا که توسط این افزونه می توانید یک سیستم پشتیبانی کاملا آنلاین (به صورت چت ) در سایت خود راه اندازی کنید.و اقدام به پشتیبانی کاربران خود نمایید.همچنین این افزونه دارای نرم افزار نسخه ویندوز نیز می باشد ! بدین معنی که اگر یک سایت هاستینگ دارید و تعدادی کارمند برای بخش پشتیبانی استخدام کردید نیازی نیست که اطلاعت مدیریت را در اختیار انان قرار دهید و تنها کافیست نرم افزار مخصوص این افزونه را در سیستم خود نصب و با اطلاعات خود لاگین نمایند.! اما از دیگر امکانات این افزونه می توان به مستقل بودن آن اشاره کرد.یعنی شما بعد از نصب این افزونه یک سیستم پشتیبانی آنلاین دارید! بدون هیچگونه نیاز به سرور اضافی یا ثبت نام در سایت اصلی این افزونه (برخلاف افزونه های مشابه ) همچنین این افزونه سازگار با زبان فارسی و نسخه های جوملا 1.5 تا 3.6 می باشد و به صورت فول پکیج (شامل تم ها-نرم افزار ویندوز-افزونه های جانبی و..) منتشر شده.
امکانات کلی افزونه :
سازگار با جوملا 1.5 تا 3.6
سازگاری با زبان فارسی
امکان نصب روی نامحدود دامنه
امکان تعریف نامحدود دپارتمان
امکان تعریف نامحدود پشتیبان
امکان قرار دادن تصویر و اطلاعات پشتیبان
شناسایی خودکار کاربران جوملا
پشتیبانی از ssl برای امنیت گفتگوها
امکان زمان بندی پشتیبانی
امکان صف کردن کاربران و در انتظار قرار دادن کاربران (پاسخگویی به یک نفر در لحظه و بقیه در صف)
نکته : پلاگین اتصال آر اس تیکت به سامانه پیامکی آپدیت گردید.(همراه با امکان ارسال از طریق خطوط خدماتی و سازگار با تمام نسخه ها)
در صورتی که به خطوط خدماتی عمومی نیاز دارید با ما در تماس باشید - گلچین آنلاین به کاربران خود خطوط خدماتی رایگان اختصاص می دهد .
بالاخره بعد از مدت ها انتظار کامپوننت پشتیبانی rsticket فارسی و شمسی برای جوملا 3 و4 منتشر شد. . Rsticket بهترین کامپوننت تیکت دهی و ایجاد سیستم پشتیبانی در جوملاست.با توجه به اهمیت ارتباط مدیران سایت با بازدیدکنندگان و مشتریان و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنان در کوتاهترین زمان تصمیم گرفتیم که یکی از بهترین کامپوننت های حال حاضر ارتباط با مشتریان برای جوملا را به سامانه پیام کوتاه متصل نماییم به همین منظور در کامپوننت آر اس تیکت(rstickets pro) تغییراتی انجام داده شد و برای نسخه های جوملا 3 و جوملا 4 آماده سازی گردید.
در زیر به برخی از ویژگی های این کامپوننت می پردازیم :
کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی
امکان ایجاد بخش دانشنامه
ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
امکان ارسال پیامک پس از ایجاد تیکت توسط کاربر
امکان ارسال پیامک آگاه سازی به کارشناس و مدیر پس از ایجاد تیکت توسط کاربر
امکان ارسال پیامک آگاه سازی به کاربر پس از پاسخ کارشناسان یا مدیرسایت به تیکت کاربر
امکان سفارشی سازی تمامی قسمت های ارسال پیامک
ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورتHTML
امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها