نمایش وضعیت پشتیبانی سایت با Support Is Online

مجموعه سيستم پشتيباني

1
like سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
+1
dislike سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
0

supportisonline_400 سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4

   دمو افزونه  شرکت سازنده :nordmograph   سازگار با : جوملا 3x   نوع : ماژول   نسخه افزونه :  1

اگر وارد سایت nordmograph.com بشید. یک بخشی به اسم support رو میبینید. که در در اون نام و عکس فرد بخش پشتیبانی- ساعات آنلاین بودنش-و یک متن را به شما نمایش میده. این افزونه در واقع افزونه Support Is Online  هست که ساخته همین شرکته و در سایتش هم استفاده شده.در این افزونه شما می تونید ساعات آنلاین بودنتون رو مشخص کنید و افزونه به طور خودکار در اون ساعات میزنه : support is online  و در ساعات غیر از اون بخش پشتیبانی را آفلاین نشون میده. این افزونه بسیار مناسب شرکت های هاستینگ و شرکت هایی هست که دارای بخش پشتیبانی هستند.این افزونه به طور اورجینال توسط گلچین آنلاین خریداری شده و هم اکنون میتونید آخرین نسخه این افزونه را دانلود کنید.

ساخت سیستم پشتیبانی آنلاین با OS Helpdesk Pro

مجموعه سيستم پشتيباني

1
like سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
+1
dislike سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
0

2016-12-04_022117 سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4

   دمو افزونه  شرکت سازنده :Ossolution   سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه افزونه : 3.1.0

  کامپوننت تیکت دهی و پشتیبانی Helpdesk Pro محصولی از شرکت Ossolution Team می باشد. توسط این کامپوننت می توانید یک سیستم جامع پشتیبانی با امکانات کامل  راه اندازی کنید. امکانات این افزونه تقریبا برابر با افزونه Rs ticket می باشد. و می توانید هم اکنون این افزونه را به صورت کاملا کد باز و نسخه حرفه ای دانلود کنید.

ویژگی­های کامپوننت   OS Helpdesk:

  • امکان ایجاد دسته بندی های تودرتو و تعیین مدیر برای هر دسته بندی
  • امکان دسترسی و پاسخگویی به تیکت ها توسط مدیران از هر دو بخش کاربری و مدیریت سایت
  • امکان ایجاد فیدهای سفارشی جهت دریافت اطلاعات از مشتریان
  • امکان پیوست چند فایل به هر تیکت
  • امکان ایجاد پاسخ های از پیش تعریف شده جهت تسریع در پاسخگویی به مشتریان
  • امکان مشاهده تاریخچه تیکت ها و جستجو در آنها بر اساس فیلدهای مختلف
  • امکان ارسال ایمیل های اطلاع رسانی به مدیران، پشتیبان ها و مشتریان
  • امکان تعریف گروه های پشتیبانی و اختصاص دادن تیکت های مربوطه به آنها

 این افزونه به ورزن بالاتر ارتقاء یافت.

 

 

 

دانلود رایگان سیستم چت و پشتیبانی آنلاین جوملا Chatnow

مجموعه دانلود رایگان

2
like سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
+2
dislike سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
0

front_en سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4

   دمو افزونه  شرکت سازنده :mychatnow   سازگار با : جوملا 3x   نوع : پلاگین   نسخه افزونه :  1.0

همانطور که می دانید تابحال سیستم های چت بسیار زیادی را برای جوملا معرفی کردیم.که کاربردی و کاربر پسند بودند.اما امروز یک سیستم چت و پشتیبانی آنلاین جدید معرفی میکنیم افزونه ای که دست کمی از افزونه های معروف همانند live zilla ندارد. اما تنها 2 کیلوبایت حجم دارد ! دلیل این امر تحت سرور بودن این افزونه می باشد.یعنی شما تنها ماژول افزونه را نصب می کنید و سپس در سایت اصلی ثبت نام میکنید و کنترل پنل کامل و هیستوری کامل چت ها و ... را همه در سایت اصلی دارید.افزونه livechate یک افزونه بسیار کاربردی می باشد.که هیچ فشاری بر روی سرور شما نمی آورد و تنظیمات طاقت فرسای افزونه های معمولی را ندارد. کافیست افزونه را نصب کنید. در سایت سازنده رایگان ثبت نام کنید و سیستم پشتیبانی آنلاین خو راه اندازی کنید.لازم به ذکر است پلن رایگان این سایت  تا 5 چت همزمان (پشتیبای آنلاین همزمان از 5 نفر )را پشتیبانی می کند. و دارای محدودیت زمانی نیز نیست .که معمولا برای سایت های معمولی و متوسط عدد مناسبی است.

سیستم چت و پشتیبانی آنلاین جوملا ActiveHelper LiveHelp فارسی

مجموعه سيستم پشتيباني

7
like سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
+7
dislike سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4
0

63457_resizeDown960px420px16_copy سيستم پشتيباني  - گلچین آنلاین - Results from #4

سازگار با جوملا 1.5 ,2.5 و 3

دمو و سایت سازنده          نسخه افزونه :  4.8

نسخه جوملا 3 این کامپوننت فارسی سازی شد و می توانید از ادامه مطلب نسخه فارسی کامپوننت را دانلود کنید.

اگر بخواهید یک سیستم پشیبانی و چت آنلاین برای سایتتان طراحی کنید شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان برسد اسکریپت هایی همانند livezilla باشند.که یک اسکریپت مستقل از جوملا و تجاریست. اما بعد از انتشار افزونه ActiveHelper LiveHelp  دیگر نیازی به اسکریپت های متفرقه نخواهید داشت. چرا که توسط این افزونه می توانید یک سیستم پشتیبانی کاملا آنلاین (به صورت چت ) در سایت خود راه اندازی کنید.و اقدام به پشتیبانی کاربران خود نمایید.همچنین این افزونه دارای نرم افزار نسخه ویندوز نیز می باشد ! بدین معنی که اگر یک سایت هاستینگ دارید و تعدادی کارمند برای بخش پشتیبانی استخدام کردید نیازی نیست که اطلاعت مدیریت را در اختیار انان قرار دهید و تنها کافیست نرم افزار مخصوص این افزونه را در سیستم خود نصب و با اطلاعات خود لاگین نمایند.! اما از دیگر امکانات این افزونه می توان به مستقل بودن آن اشاره کرد.یعنی شما بعد از نصب این افزونه یک سیستم پشتیبانی آنلاین دارید! بدون هیچگونه نیاز به سرور اضافی یا ثبت نام در سایت اصلی این افزونه (برخلاف افزونه های مشابه ) همچنین این افزونه سازگار با زبان فارسی و نسخه های جوملا 1.5 تا 3.6 می باشد و به صورت فول پکیج (شامل تم ها-نرم افزار ویندوز-افزونه های جانبی و..) منتشر شده.

امکانات کلی افزونه :

  • سازگار با جوملا 1.5 تا 3.6
  • سازگاری با زبان فارسی
  • امکان نصب روی نامحدود دامنه
  • امکان تعریف نامحدود دپارتمان
  • امکان تعریف نامحدود پشتیبان
  • امکان قرار دادن تصویر و اطلاعات پشتیبان
  • شناسایی خودکار کاربران جوملا
  • پشتیبانی از ssl برای امنیت گفتگوها
  • امکان زمان بندی پشتیبانی
  • امکان صف کردن کاربران و در انتظار قرار دادن کاربران (پاسخگویی به یک نفر در لحظه و بقیه در صف)
  • قابلیت گفتگوی همزمان با چندین کاربر
  • محدود کردن کشور ها برای پاسخ گویی
  • قابلیت اتصال به گوگل آنالیز
  • نمایش وضعیت کاربر (آفلاین، آنلاین،)
  • دارای نرم افزار مخصوص ویندوز
  • امکان اتصال به موبایل ( اندروید و ایفون)
  • امکان استفاده از جملات آماده
  • بخش امتیاز به اپراتور
  • قابلیت ارسال پیغام آفلاین (در صورت نبودن پشتیبان)
  • قابلیت انتقال گفتگو به دپارتمان دیگر
  • و صد ها امکان دیگر...