نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

پیشنهاد قیمت برای آگهی ها با Offers App for DJ-Classifieds

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3x   نوع : پلاگین,   نسخه : 3.7

تقریبا اکثر کسانی که با جوملا کار می کنند با افزونه دی جی کلاسیفیدز آشنا هستند. این افزونه یک کامپوننت ارسال و مدیریت آگهی ها در جوملاست. هرچند که این افزونه به نام افزونه مدیریت آگهی در ایران شناخته می شود اما درواقع چیزی بسیار بیشتر از یک سیستم مدیریت آگهی است و در انواع سایت های املاک ، سایت های مشاغل و کاریابی و.. نیز استفده می شود. این افزونه بسیار جامع و پرامکانات است اما در کنار تمامی امکانات خود تعداد اپ (یا پلاگین الحاقی ) نیز برای آن نوشته شده. یکی از این اپ ها افزونه Offers App for DJ-Classifieds این افزونه را با یک افزونه پیشنهاد تخفیف اشتباه نگیرید ! چرا که اینبار پیشنهاد را خریداری می دهد نه فروشند ! برای مثال فرض کنید شما یک محصول را در این افزونه به قیمت 20 هزارتومان قراردادید. بازدیدکننده ای این محصول را می بیند. در زیر تصویر محصول یک فرم پیشنهاد قیمت نیز وجود دارد و بازدیدکننده پیشنهاد 15 هزارتومان برای محصول می دهد.سپس فروشنده می تواند تصمیم بگیرد که پیشنهاد خریدار را قبول کند یا خیر. این پلاگین بسیار کاربردی برای سایت های کاریابی یا پروژه ای نیز مناسب است که فرضا کسی آگهی کار را قرار می دهد و افراد می توانند دستمزد درخواستی خود را برای آگهی دهنده ارسال کنند تا در صورت تایید بتوانند باهم کار کنند. هم اکنون این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
Offers App for DJ-Classifieds3.7داغ
اندازه : حجم فايل 7.31 KB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

ویژه اعضای 3 ماهه و بالاتر .- در صورتی که جزو اعضای 1 ماهه هستید می توانید از منوی کاربری در بالای سایت اشتراک خود را به 3 ماهه یا بالاتر ارتقاء دهید.

 

کلمات کلیدی: dj classfieds

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template