
دمو افزونه سازگار با : جوملا 3 و 4 نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول نسخه : 2.3
سیستم های پرسش و پاسخ و سیستم های تیکت دهی و پشتیبانی دو نوع سیستم متفاوت با یک هدف یکسان هستند.یکی کمک به حل مشکل کاربران. اخیرا یکی از شرکت ها این دو سیستم پرکاربرد را ترکیب کرده و یک سیستم پشتیبانی و راهنمایی با نام JV HelpDesk راه اندازی کرده یکی از جدیدترین افزونه ها برای ارائه یک سیستم پشتیبانی پیشرفته در سایت شما می باشد. این افزونه در واقع همزمان یک سیستم تیکت دهی و یک سیستم پرسش و پاسخ است بدین معنی که کاربران می توانند نوع پیامشان را خصوصی انتخاب کنند تا فقط مدیریت ببیند و پاسخ دهد. یا نوع پیام را عمومی انتخاب کنند تا همانند یک سیستم پرسش و پاسخ و انجمن دیگر کاربران نیز بتوانند تیکت را دیده و به آن پاسخ دهند. چیزی که این افزونه را متمایز کرده قابلیت لایک و فالو کاربران می باشد. بدین معنی که شما می توانید کاربری که پاسخ شمارا داده لایک کرده ، به او امتیاز دهید و یا او را فالو کنید. همچنین این افزونه توانایی اتصال به واتس آپ و ارسال گزارشات در واتس آپ را دارد(که البته این مورد پولی است و باید اکانت متصل به api واتس آپ از سایت دیگری خریداری گردد.). این افزونه به صورت کامل توسط گلچین آنلاین فارسی سازی شده و هم اکنون می توانید نسخه تجاری آن را از گلچین آنلاین دانلود کنید.