نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

پلاگین ترانزیشن صفحات جوملا Ruxin Page Transition

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3و4   نوع :  پلاگین   نسخه : 1

 بخش زیباسازی سایت یکی از بخش هایی بود که همیشه به عنوان طراح سایت حس میکردیم مورد نیاز است و کاربر یا طراحی که سایت را طراحی میکند به دنبال افزونه هایی است تا سایت خود را زیباتر کند . چرا که زیباسازی سایت یکی از مهمترین موارد در جذب کاربر و مشتری است. از همین رو این بخش مدت زمان زیادی است به گلچین آنلاین اضافه شده و امروز نیز یک افزونه جذاب برای زیبایی صفحات شما آماده کرده ایم. افزونه Ruxin Page Transition یک پلاگین جالب برای اضافه کردن ترانزیشن به صفحات شما می باشد به طوری که هنگام کلیک روی منو به جای اینکه به صورت ساده به صفحه دیگری انتقال پیدا کنید. با سبک انیمیشنی و جذاب این انتقال انجام می شود و حتی می توانید رنگ ترانزیشن ها را نیز به دلخواه خود تغییر دهید. از همین رو این افزونه را می توان یکی از محصولات جذاب برای زیباسازی سایت دانست. هم اکنون این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

لینک دانلود به درخواست سازنده سایت که ایرانی بودند حذف گردید در صورت نیاز به این افزونه با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا راهنمایی گردد.

 

 

کلمات کلیدی: صفحات سایت

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template