نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

دانلود رایگان ماژول جوملا نمایش پروفایل گیت هاب در سایت

اگر قصد برنامه نویس شدن دارید. و می خواهید برنامه های رایگان و اوپن سورس را منتشر کنید باید گیت هاب رابشناسید. که به نوعی شبکه اجتماعی برنامه نویسان به شمار می آید.سوالی که برای خیلی از برنامه نویسان پیش می آید این است که چطور یک برنامه نویس از پروژه ای که به صورت اوپن سورس منتشر میکند محافظت کرده و از سوء استفاده جلوگیری میکند ؟ بر اساس همین سوال شخص لینوس توروالدز Git را ایجاد کرد برای ذخیره پروژه های متن باز و حفظ حقوق برنامه نویس پروژه پاسخ سایت گیت هاب است.

در سایت گیت هاب (github.com) برنامه نویس میتواند پروژه را بصورت خصوصی ذخیره کند و از انتشار عمومی پروژه خودداری کند. با استفاده از این سیستم برنامه نویسان پروژه های متن باز را با خیال راحت و با حفظ حقوق منتشر کنند و به این ترتیب پروژه به نام آن برنامه نویس ثبت خواهد شد. در این سیکل برنامه نویس یک اکانت در این سایت ایجاد و برای هر پروژه متن باز که منتشر میکند یک صفحه (مخزن) ساخته و پروژه را در آن ذخیره میکند.

Forking چیست؟

یکی دیگر از مواردی که ممکن است برای برنامه های متن باز پیش بیاید این است که اگر برنامه نویسی یک پروژه متن باز را از گیت هاب توسعه داد ، موارد اضافه شده بر عهده برنامه نویس اول گذاشته نشه و حق برنامه نویس اصلی رعایت شود ؛ برای این منظور سیکلی در سایت گیت هاب ایجاد شده با عنوان Forking که یک برنامه نویس میتواند پروژه را داشته باشد و پس از توسعه پروژه ، تغییرات ایجاد شده در برنامه را به برنامه نویس اصلی ارسال کند و پس از تایید ، تغییرات ایجاد شده در مخزن اصلی پروژه اعمال شود.

گیت هاب امکانات بیشتری را در خود پیاده کرده که این سایت را تبدیل به شبکه اجتماعی برای برنامه نویسان کرده است. موارد از قبیل انجمن برای پرسش و مشکلات ، ارسال پیغام خصوصی برای سایر اعضا و …. بنابراین اگر قصد دارید در دنیای برنامه نویسی اسم و رسمی پیدا کنید در گیت هاب نیز بهتر است برای خود اکانتی ایجاد کنید.و اگر قصد دارید پروفایل گیت هاب خود را در سایتتان نمایش دهید افزونه ای که برای شما آماده کرده ایم بهترین گزینه است.که می توانید رایگان از گلچین آنلاین دانلود کنید.

 

 

 

 

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

قالب نمونه کار جوملا JL iFolio

افزونه جوملا نمایش خدمات در سایت JU Cool Icons

افزونه نمایش نمونه کار جوملا RPC - Responsive Portfolio

قالب استارت آپی اپ آرت همراه 7 دمو اختصاصی فارسی | Appart

بزرگترین پکیج کتاب های پرفروش کسب درآمد اینترنتی در جهان

کامپوننت سرچ در سورس کدهای جوملا و حذف کپی رایت Search Sourc

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template