لیست بخش ها

ماژول پازل برای سایت جوملایی

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3x   نوع : ماژول   نسخه :  1

 افزونه پازل یک بازی جذاب برای سایت جوملایی شما با موضوع پازل ایجاد میکند. شما می توانید عکس مورد نظر خود را در سایت اپلود کرده و افزونه آن را تبدیل به پازل میکند. اما ترفند اصلی اینکار چیست؟ شما می توانید کد های تخفیف را در قالب پازل در سایتتان قرار داده تا کاربران شما با حل کردن پازل وقت بیشتری در سایت شما بگذرانند. اما چرا کاربران هرچقدر بیشتر در سایتتان باشند بهتر است؟

مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت یا dwell time  اشاره به مدت زمانی دارد که کاربر بازدید کننده از طریق serp  وارد وب سایت شما شده  است (Serp مخفف Search Engine Results Page  و به معنی صفحه نتایج موتور جستجوگر می باشد لازم است بدانید وقتی شما یک کلیدوازه را در اینترنت جستجو می کنید لیستی از نتایج برای شما نمایش داده می شود به راستی این نتایج که برای شما به  صورت های مختلف نمایش داده می شود با چه معیارهایی نمایش داده می شود)، این زمانی تا وقتی که کاربر دکمه برگشت مرورگر (click to go back) را نزده باشد برای وب سایت شما  محاسبه خواهد شد .دقت داشته باشید به این زمان در برخی از مواقع pogo‐sticking نیز گفته می شودبه عنوان مثال اگر شما کلمه خرید بلیت را سرچ کنید و روی اولین گذینه کلیک نمایید زمان برای نرخ ماندگاری کاربر در وب سایت شروع به  محاسبه می شود  و تا زمانی که کاربر بازدیدکننده دکمه برگشت مرورگر را  فشار ندهد و به صفحه نتایج گوگل برنگردید  این زمان برای وب سایت شما  محاسبه خواهد شد...

مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت یا dwell time  اشاره به مدت زمانی دارد که کاربر بازدید کننده از طریق serps  وارد وب سایت شما شده  است ، این زمانی تا وقتی که کاربر دکمه برگشت مرورگر (click to go back) را نزده باشد برای وب سایت شما  محاسبه خواهد شد .دقت داشته باشید به این زمان در برخی از مواقع pogo‐sticking نیز گفته می شود   به عنوان مثال اگر شما کلمه خرید بلیت را سرچ کنید و روی اولین گذینه کلیک نمایید زمان برای نرخ ماندگاری کاربر در وب سایت شروع به  محاسبه می شود  و تا زمانی که کاربر بازدیدکننده دکمه برگشت مرورگر را  فشار ندهد و به صفحه نتایج گوگل برنگردید  این زمان برای وب سایت شما  محاسبه خواهد شد تاریخچه زمان ماندگاری کاربر در وب سایت زمان dwell time  برای اولین بار  توسط Duane Forrester که مدیر پروژه ارشد در Bing  می باشد در سال  ۲۰۱۱ در وب وبلاگ Bing Webmaster مطرح شد Duane Forrester بر این عقده می باشد که زمانی که کاربر روی وب سایت شما در نتایج کلیک می کند تا زمانی که  به صفحه نتایج بر میگردد یا وب سایت شما را می بنند یک زمان  مهم و بالقوه می باشد  که اگر بین یک دقیقه یا دو  دقیقه باشد خوب می باشد  زیرا به آسانی می تواند بازدید کننده محتوای شما را مشاهده نماید  اما اگر کمتر از  چند ثانیه باشد می تواند اشاره به ضعف وب سایت شما داشته باشد    Duane Forrester همچنین معتقد می باشد هدف شما باید این باشد که هنگامی که یک بازدید کننده بر روی صفحه شما فرود می آید محتوا بتواند به تمام نیازهایش پاسخ می دهد و باعث می شود که سایر اقدامات که نیاز می باشد و اهداف شما نیز در آن می باشد را دنبال نماید . اگر محتوای شما آنها را تشویق به باقی ماندن در وب سایت نکند قطعا بازدیدکننده وب سایت شما را سریع  ترک خواهند کرد      
چند نمونه از زمان ماندگاری  و نحوه تفسیر آنها: زمان ماندگاری دو ثانیه : من آنچه که به دنبالشم بودم را پیدا نکردم و سریع به serps  برگشتم تا نتیجه بهتری را به دست بیاورم زمان ماندگاری دو دقیقه : محتوای شما بسیار خوب بوده و من آن را در عرض چند دقیقه خواندم
زمان ماندگاری ۱۵ دقیقه  : محتوا ایجاد شده شما فوق العاده مفید بوده است    
چه ارتباطی بین زمان ماندگاری کاربر و بانس ریت و زمان ماندن در صفحه وجود دارد ؟ زمان ماندگاری یا Dwell time :  اشار به زمانی دارد که کاربر از نتایج گوگل به وب سایت شما مراجعه می کند و سپس دکمه برگشت را می زند و دوباره به نتایج گوگل بر میگردد بانس ریت یا Bounce rate : درصد جلسات یک صفحه ( اشاره به بازدیدکنندگانی دارد که صفحه مورد نظر را مشاهده کرده و سپس آن را می بندند ) این افراد مانند زمان ماندگاری ممکن است دیگر به   serps  برنگردند زمان ماندن در صفحه یا Time on page : اشاره مدت زمانی دارد که بازدیدکننده از یک صفحه بازدید کرده و سپس به یک صفحه یا یک قسمت از وب سایت شما می رود        
آیا زمان ماندگاری کاربر در وب سایت شما  یک عامل رتبه بندی گوگل است؟ در حال حاضر هیچ مدرک و سندی که نشان دهد Dwell time یک فاکتور برای رتبه بندی وب سایت ها می باشد وجود ندارد اما Nick Frost در یک کنفرانس در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد که گوگل در حال ادغام کردن آموزش ماشین (فرآیند شناسایی رابطه بین جستجو و بهترین صفحه برای آن جستجو) است . بنابرین مدل آموزشی ،  با زمانی که کاربر روی یک نتیجه کلیک می کند و باقی می ماند و زمانی که به عقب برمیگردد تا نتیجه بهتر را پیدا کند  دقیقا در ارتباط می باشد   بله، طبق این بیان بنظر می رسد  که زمان ماندگاری  یک عامل رتبه بندی است. اما Cyrus Shepard نیز در توییتر اشاره داشته است هیچ کس در گوگل اشاره نکرده است که dwell time+bounce rate  می تواند یک فاکتور رتبه رتبه بندی باشد   Google Brain یک پروژه پژوهشی هوش مصنوعی هوشمند در گوگل است ، Google Brain تایید نمی کند که زمان ماندگاری یک فاکتور رتبه بندی می باشد   همچنین لازم است بدانید که بیشتر مردم تنها ده نتیجه اول را مشاهده می کنند و سایر صفحات را نگاه نمی کنند پس اگر وب سایت شما در صفحات دیگر باشد تحت تاثیر این الگوریتم قرار نمی گیرند شاید بتوان نتیجه گرفت که این فاکتور (احتمال ) برای ده نتیجه اول قابل اجرا می باشد . پس اگر وب سایت شما در ده نتیجه اول قرار نداشته باشد زیاد نگران نباشید و سعی کنید با فاکتورهای دیگر وب سایت خود را در ده نتیجه اول قرار دهید

 

 

فايل‌ها:
افزونه پازل جوملا
اندازه : حجم فايل 9.8 KB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

 

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template