نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

دانلود رایگان قالب وردپرس استخدام و کاریابی جاب هانت | Jobhunt

   دمو قالب  سازنده : ThemeForest  سازگار با : وردپرس    فارسی و RTL   نسخه : 1.2.7

 قالب استخدام جاب هانت یا در اصطلاح پوسته Jobhunt یکی از بهترین قالب های حال حاضر در زمینه استخدام و کسب و کار و ایجاد رزومه آنلاین میباشد. این قالب با استفاده از افزونه قوی WP Job Manager خود را یک ابزار قوی و محرک برای کسب و کارهای نوپا و در زمینه استخدام  ایجادکرده است. نکته دیگر این قالب که امروزه بیشتر به چشم می آید سئوی بالا و کد نویسی بهینه هست که طبق مستندات درج شده سئو با رتبه A دارد که طبیعتا گوگل از سایت های بهینه و گرند A استقبال زیادی میکند و این مورد پاسخگویی سایت شما را بالا میبرد. این قالب وردپرس ارزشمند را می توانید از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
تاريخ 1400-04-29 00:32:21
اندازه : حجم فايل 7.56 MB

Important Note: Our Jobhunt live demo includes pages from the free WP Job Manager plugin as well as paid WP Job Manager Core Add-On plugin ( like Candidates ). If you are in doubt whether a feature is included in free plugin or not, please do not hestiate to reach us and we’ll clarify.

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template