نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

بررسی ارز دیجیتال الون

بررسی ارز دیجیتال الون

پس از اتفاقاتی که برای بیت کوین در سال 2020 افتاد، بازار ارزهای دیجیتال به شدت در بین مردم رونق گرفت. این رویداد هر چهار سال یک بار بازار را صعودی آغاز می‌کند با این حال، امسال اوضاع کمی متفاوت بود. روندهای صعودی که بازار ارزهای دیجیتال این بار تجربه کرد با بازار صعودی که همه تجربه کردند متفاوت بود.

در اوایل سال 2021 توکن‌هایی وجود داشتند که روند افزایشی را تجربه کردند که قبلاً هرگز در آن‌ها مشاهده نشده بود. یکی از این ارزها، ارز دیجیتال الون می‌باشد که در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل این ارز نوپا بپردازیم.

ارز دیجیتال الون چیست؟

تیم توسعه‌دهنده ارز الون بر این باور هستند که این ارز با ارز دیجیتال شیبا یا دوج کوین کاملا متفاوت است و توکنی است که روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد. زیرا این تیم برای جلب اعتماد کاربران اعلام کرده‌اند که اگر کسی از طریق توکن الون دچار کلاهبرداری شد، این تیم تمام ضررها را جبران می‌کند.

 

آیا Dogelon Mars (ELON) معتبر است؟

 Dogelon (ELON) در ابتدا به عنوان یک توکن شوخی در آوریل امسال در بلاک‌چین اتریوم در میان محبوبیت Dogecoin  ایجاد شد. توکن‌ها از طریق پیشنهاد اولیه DEX (IDO) صادر شدند که حداکثر عرضه اولیه ارز الون، یک کوادریلیون توکن است. وب‌سایت رسمی این ارز دیجیتال بیان می‌کند که «الون یک ارز جهانی منصفانه برای مردم است. این ارز مانند دوج یا شیبا نیست. هچنین ارز دیجیتال الون یک پروژه واقعی است که دائماً در حال تکامل است».

آیا Dogelon Mars (ELON) یا کلاهبرداری رمزنگاری دیگری است؟

  Dogelon Mars (ELON) یک ارز دیجیتال واقعی است که بر روی پلتفرم اتریوم کار می‌کند. علاوه بر این، ارز الون در LATOKEN یک صرافی بین المللی ارز دیجیتال و پلتفرم IEO با بیش از 1.3 میلیون کاربر در سراسر جهان، در حال معامله می‌باشد. بنابراین به همین دلیل است که می‌توانید کلاهبرداری LATOKEN را فراموش کنید و به این ارز دیجیتال جدید اعتماد کنید.

 

آیا ارز الون ارزش معامله دارد؟

اگر به نوعی با ارزهای دیجیتال سروکار دارید، اولین و ضروری‌ترین مرحله قبل از سرمایه‌گذاری این است که همیشه باید قبل از معامله یک ارز دیجیتال تحقیق و کسب دانش کنید. سپس همان‌طور که می‌دانید به دلیل نوسانات بازارهای سرمایه بهتر است برای ریسک کمتر از مبالغ کم برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

 

قیمت ارز الون چقدر است؟

توکن‌ها از طریق یک پیشنهاد اولیه DEX (IDO) منتشر شدند  DEX‌ها صرافی‌های غیرمتمرکز هستند، به این معنی که از فناوری بلاک‌چین برای تقویت صرافی استفاده می‌کنند نه یک موجودیت متمرکز مانند Coinbase یا Robinhood. باتوجه به اینکه حداکثر عرضه اولیه 1 کوادریلیون توکن است. بنابراین انتظار نداشته باشید که ارز الون به این زودی‌ها به نزدیک 1 دلار برسد.

 

نحوه خرید ارز الون چگونه است؟

از آنجایی که ارز دیجیتال الون یک رمز ارز جدید می‌باشد و مانند میم‌کوین‌ها نمی‌باشد، این سوال به وجود می‌آید که آیا نحوه خرید این ارز مانند میم‌کوین‌ها می‌باشد یا خیر؟ بنابراین اگر قصد خرید ارز دیجیتال الون را دارید، بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید:

 

مرحله اول: ایجاد یک حساب آنلاین

در دسترس‌ترین مکان برای خرید توکن‌های الون،  Uniswap است. برای استفاده از Uniswap به توکن‌های اتریوم و یک کیف پول نیاز دارید که بتواند به وب‌سایت Uniswap متصل شود. اگر حساب ارز دیجیتال برای خرید اتریوم ندارید، باید Coinbase، WeBull و Gemini را در نظر بگیرید. ایجاد یک حساب کاربری با این پلتفرم‌ها آسان است. به سادگی یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور تنظیم کنید در این صورت یک حساب مبادله ارز دیجیتال خواهید داشت.

 

مرحله دوم: دانلود یک کیف پول نرم‌افزاری

برای استفاده از Uniswap به یک کیف پول نرم‌افزاری برای اتریوم نیاز دارید. بهترین کیف پول برای استفاده با Uniswap Metamask است. زیرا دارای ویژگی افزونه Google Chrome است که تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز مالی (DeFi) را آسان می‌کند.

 

مرحله 3: معامله خود را انجام دهید

قبل از خرید، باید هزینه‌های مربوط به خرید ارز الون را در نظر بگیرید. از آنجایی که این توکن از شبکه اتریوم استفاده می‌کند، برای انجام تراکنش در بلاک‌چین اتریوم باید هزینه تراکنش‌های بالایی بپردازید. همچنین باید برای ارسال توکن‌های اتر به کیف پول رمزنگاری‌تان و سپس برای تعویض توکن‌های اتر خود در Uniswap هزینه تراکنش بپردازید. با نرخ‌های فعلی انتظار می‌رود بیش از 100 دلار کارمزد تراکنش برای خرید Dogelon بپردازید. 

پس از اینکه توکن‌های خود را به کیف پول Metamask خود ارسال کردید، Uniswap وجوه موجود در حساب شما را شناسایی می‌کند و می‌توانید نقدینگی ارز الون را در Uniswap جستجو کنید و به راحتی توکن‌های اتر خود را با Dogelon Mars تعویض کنید.

آیا سرمایه‌گذاری در ارز الون خوب است؟

در واقع خرید ارز الون یک سرمایه‌گذاری با ریسک بالا می‌باشد.  زیرا هیچ مزیتی نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال معتبرتر ندارد و به نظر می‌رسد بنیان‌گذار جعل هویت ایلان ماسک باشد. با توجه به اینکه قیمت Dogelon Mars در چند روز گذشته بیش از 1000٪ افزایش یافته است می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در این ارز بسیار پر خطر می‌باشد.

 

در کدام صرافی‌ ها ارز الون معامله می شود؟

از جمله صرافی‌هایی که می‌توان ارز الون را خرید و فروش کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • UniSwap: این صرافی غیرمتمرکز یک پلتفرم open source است و برای معامله ارز دیجیتال الون مناسب می‌باشد.
  • Poloniex: پولونیکس یک پلتفرم مناسب برای معامله ارز دیجیتال الون است که از دیگر رمز ارزها مانند بیت کوین، اتریوم، ترون و ... نیز پشتیبانی می‌کند.
  • 0x: زیرو ایکس پلتفرمی است که انجام معاملات در بلاک‌چین اتریوم را فراهم می‌کند و برای انتقال ارزهای الون نیز مناسب می‌باشد.
  • 1inch: وان اینچ صرافی غیرمتمرکزی است که در سال 2019 ایجاد شده است و برای مبادلات ارزی مناسب می‌باشد.
  • Bitrue: این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاک‌چین قصد دارد فرصت‌های مالی را برای کاربران خود فراهم کند.
  • BKEX: این صرافی علاوه بر ارز الون، رمز ارزهای دیگر نظیر کاردانو، اتریوم، بیت‌کوین و دوج کوین را نیز پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که به‌طور کلی این صرافی‌ها با هم تفاوت چندانی ندارند تنها تفاوت بین صرافی‌ها مزایایی است که هر صرافی برای خود درنظر می‌گیرد. همچنین برخی از صرافی‌ها کارمزد کمتر و برخی دیگر کارمزد بیشتری برای تراکنش‌های انجام شده، در نظر می‌گیرند. بنابراین شما می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید برای معاملات خود استفاده کنید.

 

آنچه که باید در مورد ارز الون بدانید

اگرچه وب‌سایت Dogelon Mars نوید پیشرفت‌های زیادی را برای این ارز می‌دهد. این شرکت هنوز محصول مناسبی برای تبدیل Dogelon به یک ارز بادوام ایجاد نکرده است. از آنجایی که کارمزد تراکنش‌های اتریوم بسیار زیاد است، سرمایه‌گذاران باید چندین دلار صرف ارسال توکن به کیف پول دیگری کنند که آن را به یک انتخاب ضعیف برای یک سیستم پرداخت بین سیاره‌ای تبدیل می‌کند. همچنین ارز الون مانند ارز شیبا جزء میم کوین‌ها نمی‌باشد و هنوز اطلاعات زیادی از این رمز ارز ارائه نشده است.

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی: رپورتاژ آگهی

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template