نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

معرفی بهترین روش های کسب درآمد از سایت

حتما تابحال عبارت کسب در درآمد در خواب را شنیده اید. چیزی که اکثر بزرگان اقتصادی دنیا نیز به آن اشاره می کنند که موفقیت واقعی اقتصادی برای کسانی است که حتی هنگام خواب نیز کسب درآمد می کنند. هرچند برای این موضوع می توان صدها صفحه مثال و روش های مختلف را بازگو کرد.اما چیزی که امروز قصد داریم به آن بپردازیم کسب درآمد اینترنتی می باشد. باتوجه به اینکه در یک دهه گذشته روش های مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی از قبیل شبکه های اجتماعی ، و سایت های فریلنسری نیز اضافه شده .اما همچنان از نظر ما بهتر است که کسب کارتان را روی سایتی که متعلق به خودتان است بنا کنید و از طریق سایتتان کسب درآمد کنید.اگر با اصول طراحی سایت آشنا نیستید می توانید آموزش طراحی سایت فرادرس را در گوگل سرچ کنید اما اگر سایت دارید در ادامه با ما همراه باشید.

چرا  خودمان باید سایت داشته باشیم؟

شاید به نظرتان کمی مسخره باشد وقتی می توان یک شبه در اینستاگرام یک صفحه ساخت و با کمی تبلیغات آن صفحه را معرفی کرد و محصولات خود را به فروش رساند چرا باید میلیون ها خرج طراحی سایت کنیم یا  ساعت ها آموزش طراحی سایت ببینیم؟

جواب این سوال در یک جمله خلاصه می شود: بستر اینترنتی مطمئن !

اگر کمی دقیقتر شویم به این نکته می رسیم که اکثر پلترفرم های کسب درآمد آنلاین یا بر روی سایت بنا شده اند یا اپلیکیشن های نرم افزار و دارای قوانین سفت و سخت یک طرفه ای هستند که هیچ حقی برای شما قائل نیستند و به راحتی می توانند زحمات چندساله شما  را به باد دهند، نمونه زنده آن اینستاگرام است !

این روزها آموزش های دیجتال مارکتینگ اکثرا در دو بخش خلاصه شدند: سایت ها و اینستاگرام . چرا که با اینستاگرام می توان در عرض چند دقیقه یک صفحه اختصاصی برای کسب کار خود ساخت. هرچند اینستاگرام  در روزها و ماه های اول کاملا شما را حمایت می کنند تا به کسب و کارتان رونق ببخشید اما بعد از بزرگتر شدن کسب کارتان سخت گیری روی شما بیشتر خواهد شد ، الگوریتم های اینستاگرام مدام تغییر می کنند و مدام پیج شما مورد کنکاش و بررسی قرار میگیرد و ممکن است شادوبن یا حتی بسته شود ! چیزی که این روزها در خیلی از پیج های اینستاگرامی که  مدیران آنها سال ها عمر و وقت خود را صرف آن ها کرده اند دیده می شود.

اما برای کسی که سایت اختصاصی یا اپلیکیشن اختصاصی خودش را داشته باشد داستان فرق می کند. چرا که کنترل کاملی بر بستر کسب و کار خود دارد و از بسته شدن سایت ، محدودیت های مختلف و.. در امان خواهد بود.این موارد یکی از هزاران دلیل  مزایای داشتن یک سایت می باشد.وقتی به این نتیجه رسیدید مطمئن اولین سوالی که برایتان پیش خواهد آمد چنین چیزی خواهد بود:

خب حالا چطور از سایتم کسب درآمد کنم؟

 

 

روش های مختلفی برای کسب  درآمد از یک سایت وجود دارد.اگر محصولی یا خدماتی برای فروش داشته باشید کارتان کمی ساده تر خواهد بود. و فقط باید آموزش های طراحی سایت و آموزش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید. تا درکنار داشتن یک سایت خوب بتوانید روش های فروش محصول و ارتقاء جایگاه سایتتان را فرابگیرید.اما اگر محصولی برای فروش نداشتید چگونه می توانید کسب درآمد کنیم؟ در ادامه با گلچین آنلاین همراه باشید.

اگر محصولی برای فروش در سایت نداشتم چطور کسب درآمد کنم؟

اگر محصولی برای فروش نداشتید می توانید از تبلیغات کسب درآمد کنید. تبلیغات یکی از راه هایی است  که برای برقراری ارتباط میان کاربران با محصولات و یا خدمات استفاده می شود. تبلیغات از راه های مختلفی انجام می شود، مانند تلویزیون، وب سایت ها، بیلبوردها ، شبکه های اجتماعی و .. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیا و نقش پر رنگ اینترنت در زندگی مردم ،تبلیغات بصورت گسترده در فضای مجازی انجام میشود. برای اینکه بتوانید درآمد قابل توجهی از سایت  خود از طریق تبلیغات داشته باشید باید روی افزایش بازدید سایت تان کار کنید.این کار در مرحله اول نیاز به محتوای اختصاصی و جذاب برای کاربران دارد و در مرحله دوم  نیاز به مطالعه زیادی در زمینه طراحی سایت و سئو دارد.برای این منظور می توانید از آموزش سئو فرادرس که یکی از بزرگترین مراجع آموزشی کشور است کمک بگیرید

 

سایت من پربازدید است چطور تبلیغات کنم؟

اگر تا اینجای راه  را آمدید تبریک میگوییم .حالا شما آماده دریافت تبلیغات و کسب  درآمد هستید.حالا باید انتخاب کنید که به کدام روش قصد تبلیغات دارید؟ پر استفاده ترین روش های تبلیغاتی عبارتند از :

  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات بنری و ویدئویی
  • تبلیغات از طریق ریپورتاژ آگهی

 

1- تبلیغات بنری (Banner Ads)

 

تبلیغات بنری یکی از ابتدایی‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی است که عمر زیادی نیز دارد. که به صورت اجاره جایگاه تبلیغ در سایت (Rent) و پرداخت به ازای نمایش (CPM) به تبلیغ‌دهنده  ارائه می‌شود. البته در طی سال‌های گذشته رسانه‌های ناشر تبلیغات به سمت ارائه تبلیغات بنری به شکل پرداخت به ازای کلیک (PPC) روی آورده‌اند.

 

2-تبلیغات کلیکی :

تبلیغات کلیکی (PPC)  از محبوب‌ترین  روش های  انجام تبلیغات در فضای مجازی هستند. تبلیغات کلیکی برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ به وجود آمد. طبق آمار SocialMediaToday  که در سال ۲۰۱۷ ارائه شد حدود هفت میلیون تبلیغ‌دهنده بیش از 10 میلیارد دلار را صرف  تبلیغات کلیکی کردند و شرکت‌های بزرگ زیادی  سهم قابل توجهی  از هزینه‌های بازاریابی خود را صرف تبلیغات کلیکی  کردند. یکی از آن ها  شرکت آمازون  است که سالانه در حدود ۵۰ میلیون دلار صرف تبلیغات کلیکی می کند.

تبلیغات کلیکی به چند روش صورت میگرد:

1- تبلیغات کلیکی - بنری: 

در تبلیغات بنری  شما با قرار دادن بنر ناشر در سایت خود بابت هر کلیک روی بنر پول دریافت خواهید کرد.

2-تبلیغات کلیکی - متنی:

 تبلیغات متنی نوعی دیگری از تبلیغ اینترنتیست که  نسبتا ارزان است .تبلیغ متنی همان قرار دادن لینک سایت  همراه متنی شامل توضیح کسب و کار ناشر می باشد که با توجه به اینکه فضای کمتری اشغال میکند ارزانتر است و شما بابت هرکلیک روی متن مبلغی دریافت میکنید.

چطور تبلیغ دهنده برای سایت خود بیابیم؟

 دو راه دارید: اول اینکه مستقیما با افرادی که در سایت های مختلف تبلیغ می دهند ارتباط برقرار کنید. که البته این راه انرژی زیادی از شما میگیرد و احتمال مشکلاتی نیز در تسویه و بازخوردها خواهید داشت.

راه دوم استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی است.یکی از این پلتفرم های تبلیغات کلیکی ، کاپریلا است که یک پلتفرم تبلیغات کلیکی است.کاپریلا به شما در یافتن بهترین تبلیغ دهندگان کمک می کند و البته واسطه ای امن میان شما تبلیغ دهندگان خواهد بود.

 

3-رپورتاژ آگهی  چیست؟

از دیدگاه عمومی به صورت پیش‌فرض دید مخاطبین به تبلیغات، منفی است. معمولا همه در ابتدای کار مقابل تبلیغات جبهه می‌گیرند وفکر می‌کنند که یک کلاه‌بردار می‌خواهد کالایی بی‌کیفیت را به قیمت بالا به آن‌ها بفروشد. در گذشته ای نه چندان دور مردم بر این باور بودند که کالا یا خدمات عالی، نیاز به تبلیغ ندارد و باور  آنها این بود که کیفیت، خود به تنهایی باعث فروش محصولات و رضایت مشتریان است  از همین رو معمولا کالایی را انتخاب میکردند که رضایت مخاطبین  در آنها بیشتر باشد.خصوصا کالایی که یک شخص بی طرف و نه فروشنده آن را پیشنهاد کند.با توجه به اینکه امروزه دیگر دنیا به حدی بزرگ شده ک روش تبلیغات  دهان به دهان جوابگو نیست. ناشران تبلیغ به فکر روش جدیدتری افتادن که رپرتاژ آگهی نام گرفت.

رپورتاژ آگهی به شکلی است که شخص کاملا بی طرفانه متن خود را می نویسد. حتی امروزه رپرتاژ های آگهی به حدی پیشرفته شده اند که تبلیغات در متن ها و مقاله ها کاملا غیر مستقیم انجام میگردد.از همین رو رپرتاژ آگهی امروزه یکی از روش های پرطرفدار تبلیغات است. اگر قصد دارید در سایت خود رپورتاژ آگهی انجام دهید پلتفرم  رپورتاژ آگهی نشریلا یکی از موفق ترین پلتفرم ها در زمینه رپرتاژ آگهی است. که می توانید از طریق آن کسب درآمد کنید.نشریلا به عنوان واسطه بین شما و آگهی دهندگان فعالیت می کند و با توجه به موضوع سایت شما آگهی های مناسب برای رپورتاژ را به شما ارائه می دهد و از دردسرهای سروکله زدن با آگهی دهندگان شما را خلاص می کند ! از همین رو می توانید نشریلا را به عنوان یک واسط مورد اعتماد برای رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید.

 

نتیجه گیری :

طراحی سایت و نگهداری سایت و موفقیت سایت سه امر کاملا متفاوت و حیاتی برای هر مدیر سایتی است.اگر در فکر کسب درآمد از سایت خود هستید بهتر است  پس از مشاهده آموزش طراحی سایت با وردپرس ،آموزش های دیجیتال مارکتینگ فرادرس  را مطالعه کنید و سپس با همکاری پلتفرم های مطمئنی نظیر نشریلا و کاپریلا  از سایت خود کسب درآمد کنید.

 

نگارش شده توسط : آرمان زارع

 

 

 

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

افزونه الحاقی ممبر پرس MemberPress Courses

آموزش دانلود رایگان عکس های استوک از سایت های پول همانند شات

دانلود افزونه مدیریت مدارس برای وردپرس School Management

قالب آموزش آنلاین وردپرس Gostudy

پکیج کتاب های پرفروش و پربازدید برنامه نویسی وب به زبان انگل

آموزش دانلود رایگان و دسترسی به تمام محصولات سایت Envanto

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template