لیست بخش ها

معرفی مجموعه کتاب های انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز اولین کتاب خود را در سال ۱۳۸۱ منتشر کرد و در سال ۱۳۸۷ نام خیلی سبز برای این انتشارات انتخاب شد.

کتاب های انتشارات خیلی سبز با دیگر انتشارات متفاوت است. در کتاب های خیلی سبز نوشته ها خودمانی هستند و حتی در برخی قسمت ها به زبان محاوره نوشته شده است.

در ابتدا کتاب های زیست خیلی سبز مشهور شد سپس ریاضی تجربی، گسسته، دیفرانسیل و عربی منتشر شد که با استقبال زیادی روبه رو شد.

انتشارات خیلی سبز کتاب های خود را در چند سری منتشر می کند همچون فصل آزمون، ماجراهای من و درسام، آموزش شگفت انگیز و ... هستند.

در ادامه می خواهیم در مورد سری کتاب های انتشارات خیلی سبز آشنایی کوتاهی داشته باشیم تا داوطلبان بتوانند به راحتی برای انتخاب و خرید کتاب با تخفیف از بانک کتاب تلکتاب اقدام نمایند.

مجموعه کتاب های خیلی سبز

کتاب های ماجراهای من و درسام :

این سری کتاب ها برای آزمون های تشریحی تالیف شده اند و یک درس نامه ی خلاصه دارند و تعداد زیادی تمرین های تشریحی دارند که میکرو طبقه بندی شده اند.

تعداد تست های این کتاب کم است و برای تست زنی مفید نمی باشد‌.

کتاب های هفت خان :

سری کتاب های هفت خوان در زمینه ی ادبیات هستند که لغات، املا، تاریخ ادبیات، زبان فارسی، قرابت و... را مورد بررسی قرار می دهند.

هدف از طراحی این کتاب افزایش قدرت تست زنی برای آزمون های آزمایشی است.

این کتاب ها دارای درسنامه های مناسب، تست های زیاد و تست های کنکور سال های اخیر هستند. سایز این کتاب ها کوچک است و داوطلبان می توانند در هر مکانی که هستند از آن استفاده کنند.

کتاب های فصل آزمون :

این سری کتاب ها درسنامه ندارند و در آغاز به سراغ آزمون ها می روند که برای افرادی که به دنبال جمع بندی هستند مفید می باشد.

داوطلبانی که بر مطالب تسلط دارند و کمبود تست یا آزمون دارند می توانند از این کتاب ها استفاده کنند. اما داوطلبانی که هنوز آمادگی کامل ندارند و بر مطالب مسلط نشده اند نمی توانند از این کتاب استفاده کنند.

آزمون های این کتاب موضوع به موضوع هستند و تعداد ۷۰ آزمون در این کتاب آزمون وجود دارد. در برخی فصل ها آزمون ها به آزمون هایی با موضوعات ریزتر تقسیم شده و در انتها یک آزمون استاندارد قرار گرفته است.

در پایان هر فصلی نیز پس از آزمون استاندارد یک آزمون سخت تر به نام آزمون به سوی ۱۰۰ قرار گرفته است.

دانش آموزانی که سطح متوسطی دارند بعد از عید می توانند برای جمع بندی از این کتاب استفاده کنند و دانش آموزان با سطح قوی از آغاز سال دوازدهم می توانند از این کتاب استفاده کنند.

کتاب های چند کنکور :

این سری کتاب ها برای رشته های انسانی، تجربی و ریاضی منتشر شده و سوالات کنکور ۵ سال اخیر داخل و خارج از کشور را در این کتاب جمع آوری کرده است.

جلد اول سوالات و جلد دوم پاسخ های تشریحی سوالات قرار دارند. این کتاب ها درسنامه ندارند‌.

فایل پی دی اف جلد دوم یعنی پاسخنامه در اپلیکیشن بوکز خیلی سبز به صورت رایگان قرار گرفته است.

کتاب های جمع بندی :

این سری کتاب ها همانطور که از نامشان مشخص است خلاصه ای از مطالب هستند و تست های کنکور سال های اخیر را نیز دارند.

داوطلبان در ماه های پایانی نزدیک به کنکور می توانند از این کتاب ها برای جمع بندی مطالب استفاده کنند.

انتشارات خیلی سبز دانش آموزان را از نوشتن خلاصه راحت کرده است. این کتاب ها جیبی هستند و داوطلبان آن را در هر مکانی که خواستند می توانند به‌ همراه داشته باشند.

کتاب های نردبام :

این سری کتاب ها، کتاب های تست پیشرفته هستند. زیرا در این کتاب ها تست هایی وجود دارد که سطح آن ها از کنکور بالاتر است و احتمال آمدن این نوع سوالات در کنکور کم است. داوطلبان در کنار یک کتاب تستی دیگر می توانند از این کتاب ها استفاده کنند‌، به این معنا که این سری کتاب ها مکمل هستند.

داوطلب باید در مرحله ی اول تست های کتاب دیگری را حل کند و اگر بر مفاهیم مسلط بود نی تواند به سراغ این کتاب ها برود.

این کتاب ها دارای درسنامه های خلاصه و کاربردی هستند که در آغاز هر فصلی آمده است.

کتاب های آموزش شگفت انگیز :

هدف از تالیف این سری کتاب ها آمادگی برای امتحانات تشریحی، آموزش و آمادگی برای آزمون های تستی می باشد. برای هر فصلی درسنامه های کامل وجود دارد که سوالات تشریحی و تستی نیز در این قسمت حل شده است.

درسنامه های این سری طوری نوشته شده اند که دانش آموز با مطالعه ی آن ها از معلم بی نیاز می شود. در پایان هر فصلی نیز پاسخ های تشریحی سوالات قرار دارند.

این کتاب ها به صورت عمیق و مفهومی به دانش آموزان مطالب را آموزش می دهند به این ترتیب در هزینه های دانش آموز صرفه جویی می شود زیرا دیگر نیاز به چند کتاب ندارد.

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template