نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

16 تصویر آماده بنر بلک فرایدی Blackfriday یا جمعه سیاه

 

بلک فرایدی (Black friday) یا جمعه سیاه هرساله در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می‌شود. امسال در ایران نیز جمعه سیاه با پنجم آذر مصادف شده است.

در این روز صاحبان کسب‌و‌کارها محصولات و خدمات خود را با تخفیف‌هایی از ۹ تا ۹۰ درصد ارائه می‌کنند، به همین دلیل افراد زیادی ترغیب می‌شوند تا در این روز خرید کنند.

امسال با توجه به شرایط کرونا و قرنطینه، علاقه مردم به خرید آنلاین افزایش پیدا کرد، به همین دلیل بلک فرایدی در دو سال گذشته بیشتر جنبه خرید اینترنتی دارد، از این رو  فروشگاه‌های اینترنتی در بلک فرایدی نقش بیشتری ایفا می‌کنند. از همین رو برای شما عزیزان مجموعه 16 عددی تصاویر بلک فرایدی را آماده کرده ایم. که با فرمت JPG و EPS می باشد اگر با فایل EPS به خوبی آشنا نیستید، باید بگوییم که این فایل‌­ها قالب‌­های ضروری گرافیکی هستند که در برنامه­‌ای نظیر ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator: نرم‌­افزار قدرتمند طراحی رایانه­‌ای که با آن می‌­توان وکتورها و افکت‌­های گرافیکی را ایجاد نمود) از آن استفاده می‌­شود. به جهت توضیح اضافات، باید بدانید این فرمت بسیار شبیه قالب JPG تصاویر عکاسی است. هم اکنون می توانید این مجموعه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کرده و در حراجی های خود استفاده کنید.

 

فايل‌ها:
16 تصویر بلک فرایدی
اندازه : حجم فايل 214.59 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی: بنرهای Blackfriday

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template