نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

آموزش نصب بسته نصبی وردپرس در سی پنل

در این آموزش می خواهیم توضیح دهیم که چگونه قالب های حرفه ای را بر روی سایت خود نصب و فعالسازی کنید.

قبل از هر چیز وقتی که شما قالب را از گلچین آنلاین خریداری می کنید دو فایل به شما تحویل داده می شود(فایل تکی قالب و فایل بسته نصبی قالب) . فایل بسته نصبی قالب می تواند با نصب شدن بر روی وب سایت شما سایتی دقیقا مشابه دمو پیش نمایش قالب نمایش دهد.

آموزش نصب بسته نصبی در سی پنل بصورت تصویری

برای شروع نصب قالب ابتدا وارد سی پنل می‌شویم. اطلاعات ورود به سی پنل را از هاستینگ خود دریافت کنید. برای ورود به مدیریت فایل‌ها می بایست وارد file manager شویم.

 

 

وقتی وارد پوشه public html شدیم در اینجا هر فایلی که وجود دارد را می بایست حذف شود. سپس هاست خالی و آماده برای نصب قالب می باشد. اگر روی هاست محتوای داشته باشید با حذف کردن تمام محتوا ها از بین میرود. برای اینکه محتوا های خود را از دست ندهید ابتدا backup می گیریم و در جای دیگر ذخیره می کنیم و بعد از نصب قالب می توانیم محتوا را انتقال دهیم.

بعد از اینکه public html خالی شد، upload را کلیک کرده و فایل بسته نصبی را که دانلود کردیم، upload می کنیم.

هنگامی که فایل به صورت کامل upload شد، می توانیم در پوشه public html فایل را از حالت فشرده خارج کنیم. در اینجا فایل اصلی که upload  کرده بودیم را حذف می کنیم. زمانی که از حالت فشرده خارج شد دو تا فایل به ما می دهد. یک فایل archive.zip  که معمولا با نام های مختلف  است مثل Quickstart یا نام های طولانی و یک فایل installer.php. یا installer-backup.phpتوجه داشته باشید که بجز این دو فایل هیچ فایل دیگری در پوشه نباشد. و بعد از آن آدرس سایت را در یک مرورگر جدا وارد می کنیم با پسوند installer.php مانند :  site.ir/installer.php یا اگر فایلمان نامش installer-backup.php بود این را اجرا میکنیم site.irinstaller-backup.php به این شکل installer.php اجرا می شود.

 

 

با انتخاب گزینه next به مرحله بعد می رویم. در این مرحله از ما اطلاعات دیتابیس می خواهد. کاری که باید انجام دهیم ابتدا یک دیتابیس می سازیم و سپس اطلاعات را در اینجا وارد میکنیم.

برای ساخت دیتابیس به صفحه اصلی سی پنل برمی گردیم و MySQL® Database Wizard را انتخاب می ک

در اینجا یوزر و پسورد دیتابیس را وارد کرده و بعد از ان تست دیتابیس را انتخاب کرده وقتی پیغام success دیتابیس و سبز رنگ باشه یعنی دیتابیس به صورت کامل با وردپرس ارتباط برقرار کند.

 

 

کلمات کلیدی: آموزش وردپرس

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template