نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

برترین افزونه امنیتی و ضد هک وردپرس iThemes Security Pro کاملا فارسی

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه : 8.4.1

اگر به دنبال یک افزونه حرفه ای برای امنیت وبسایت خود میگردید افزونه iThemes Security Pro  گزینه مناسبی برای شماست. این افزونه محصولی از شرکت امنیتی ithemes می باشد که تا امروز امکانات و افزونه های مختلفی برای طراحان سایت مهیا کرده  . . iThemes Security Pro نیز یکی از بهترین آنهاست.این افزونه با افزودن یک لایه اضافی امنیتی امنیت سایت شما را بالا برده و خیال شما را از بابت هک شدن سایتتان راحت می کند.این افزونه امروزه تا حدی در ایران معروف شده که حتی در سایت جام جم و هفته نامه کلیک نیز از آن به عنوان یکی از برترین افزونه های امنیت وردپرس نام برده شده. در ادامه به امکانات این افزونه ارزشمند میپردازیم.

معرفی قابلیت‌های افزونه افزایش امنیت وردپرس :

  • محافظت در برابر ورود افراد غیر مجاز:

افزونه افزایش امنیت وردپرس با محدود کردن تعداد لاگین های اشتباه تلاش می کند اجازه ورود به افراد غیرمجاز داده نشود. اگر فردی سعی کند رمز شما را حدس بزند، بعد از چند بار اشتباه وارد کردن رمز، این فرد بلاک می‌شوند.

  • اشکارسازی تغییرات فایل

اگر شخصی موفق به ورود به سایت شما شود، احتمالا فایل هایی را اضافه، حذف و یا تغییر خواهد داد. تغییرات اخیر فایل توسط یک ایمیل به شما هشدار داده می شود، بنابراین اگر هک شده باشید از این موضوع مطلع خواهید شد.

  • کشف و ردیابی خطای ۴۰۴

اگر خطایی رخ دهد، سایت را در برابر آسیب پذیری ها به دقت بررسی می کند. در این صورت تعداد زیادی خطای ۴۰۴ به وجود خواهد آمد، iThemes Security آی پی را بعد از زمانی که شما تعیین کرده‌اید قفل می کند (به طور پیش فرض ۲۰ خطا در ۵ دقیقه)

  • اجرای رمز عبور قوی

مشخص کنید کدام سطح از کاربران (مدیران، سر دبیران، کاربران عادی و …) بر روی سایتتان احتیاج به کلمات عبور قوی دارند. اجرای رمز عبور قوی یکی از بهترین راه ها برای مقابله با به خطر افتادن سایت است.

  • تحریم کاربران بدخواه

مانع ورود کاربران بدخواه به سایتتان شوید. افرداد بدخواه افرادی هستند که به تعداد زیادی لاگین کرده اند اما با خطا روبرو شده اند، افرادی که تعداد زیادی خطای ۴۰۴ تولید کرده اند و یا اسامی انها در لیست سیاه قرار دارد.

  • مد حالت دور(away)

آیا ۲۴ ساعت شبانه روز در سایتتان تغییرات ایجاد می‌شود؟ وردپرس را سخت تر کنید و داشبورد وردپرس را در ساعت های خاصی دور از دسترس قرار دهید. بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند مخفیانه وارد شده و تغییراتی ایجاد کند.

  • مدیریت و ورود پنهانی

با تغییر آدرس پیش فرض سایتتان، حمله کنندگان به سایتتان را گمراه سازید. این خصیصه همچنین کمک بزرگی به کاربران می کند که لینک ورود خود را به یاد آورند.

  •  تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده

افزونه پیشرفته امنیت وردپرس به صورت زمانبندی شده از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه کرده و از طریق ایمیل در اختیارتان قرار می دهد. و یا اگر شما از افزونه های پشتیبان گیری وردپرس استفاده می‌کنید، این افزونه نسخه های پشتیبان موجود را به صورت کامل جمع کرده و به مقصدهای ذخیره خارج از سایت ارسال می کند.

  • آگاه سازی از طریق ایمیل

اگر فردی چندین بار ورود ناموفق داشته باشد و از سیستم حذف گردد و یا فایلی در سیستم تغییر کند، این موضوع از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.

  • تغییر WordPress Salts & Keys

iThemes Security Pro  به سادگی WordPress Salts & Keys را به روز رسانی می کند. کلیدهای تصدیق را که هر از گاهی لایه ای از پیچیدگی ایجاد می کند را به روز رسانی می کند.

  • تطبیق و مقایسه فایل به صورت انلاین

iThemes Security Pro هرگونه تغییرات بر روی فایل های وردپرس روی سیستم را با نسخه WordPress.org مقایسه می کند تا اگر هکرها روی آن تغییری ایجاد کرده باشند مشخص شود.

  • کد امنیتی Google reCAPTCHA

با Google ‘s reCAPTCHA یک لایه اضافی از امنیت را به آسیب پذیرترین صفحاتتان مانند ورود و ثبت نام کاربران، صفحه نظرات و… بیفزایید.

  • تایید اعتبار دو پارامتری وردپرس

حفاظت اضافی برای ورود به سیستم کاربران وردپرس

 با استفاده از قابلیت تایید اعتبار دو پارامتری ورد پرس، iThemes Security Pro کاربران را وادار می کند علاوه بر رمز عبور، یک کد ثانویه که بر روی گوشی موبایلشان ارسال شده را نیز وارد کنند. برای ورود موفق امیز کاربران به سیستم به هر دو کد و رمز عبور نیاز می باشد.اهراز هویت از طریق دو عامل، یک لایه امنیتی برای وردپرس در تایید اینکه درواقع شما وارد شده اید نه کس دیگری که رمز عبور شما را دارد (و یا حدس می زند) ایجاد می کند.

  • بررسی امنیت کاربران وردپرس در افزونه افزایش امنیت وردپرس | iThemes Security Pro :

بررسی امنیت کاربران و انجام اقدامات لازم 

بررسی در سطح کاربر برای سایت های وردپرسی بسیار ضروری است. امنیت ضعیف بر روی فقط یک حساب کاربری وردپرس می تواند کل ساختمان یا سایت شما را به اسیب پذیری هایی که منجر به هک شود باز کند. افزونه افزایش امنیت وردپرس | ithemes security pro با بررسی امنیت کاربران وردپرس، دست یابی به امنیت تمام حساب های کاربری وردپرس در یک زمان و اقدام در مورد انها در صورت نیاز را امکان پذیر می سازد.

 

  • امنیت رمزعبور وردپرس

اجرای کلمات عبور قوی برای همه کاربران

رمزعبور یک جزء حیاتی استراتژی امنیت وردپرس است. افزونه افزایش امنیت وردپرس | ithemes security pro با مجبور کردن شما در استفاده از کلمات عبور قوی تر، امنیت رمز عبور وردپرس را بیشتر می کند.

از تنظیمات قدرتمند رمزعبورithemes security pro برای افزودن یک ژنراتور قوی رمزعبور به پروفایل های کاربری، فعال کردن گذرواژه های رمزعبور و کنترل حداقل نقش کاربر برای نقش های قوی رمز عبور استفاده کنید.

 

  • اسکن بدافزارها

طراحی شده توسط  SUCURI SITECHECK

ithemes security از وب سایت چک کننده (sucuri sitecheck) استفاده می کند تا قابلیت اسکن بدافزارها را درون پلاگین در اختیار شما قرار دهد. سایت sucuri از یک چک کردن سایت ۱۰ امتیازی استفاده می کند تا سایت شما را برای بدافزارهای شناخته شده ، وضعیت لیست سیاه، خطاهای وب سایت و نرم افزارهای تاریخ مصرف گذشته کاوش کند.

با استفاده از ithemes security، شما می توانید اسکن بدافزارهای روزانه را فعال کرده و اگر مشکلی پیدا شود، یک ایمیل اعلان دریافت کنید.

  • فعال/غیرفعال کردن حالت دور

ویژگی حالت دور themes security pro در افزونه افزایش امنیت وردپرس، دسترسی به داشبورد سایت شما را قطع می کند. با iThemes Sync ، شما می توانید حالت دور را در هر یک از سایت های خود که در ان از ithemes security pro استفاده می شود، خاموش یا روشن کنید.

 

  • انتشار قفل

با استفاده از iThemes Sync در افزونه افزایش امنیت وردپرس، شما می توانید ادرس ip  هر کاربر قفل شده ای را مشاهده کنید.برای آزاد کردن قفل، فقط کافی است روی دکمه انتشار کلیک کنید. انجام همه این کارها بدون نیاز به ورود به سایت شما انجام می گیرد.

هم اکنون می توانید این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
iThemes Security Pro8.4.1داغبه روز شده
تاريخ 1403-01-08 16:49:00
اندازه : حجم فايل 1.65 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

فارسی ساز ithemes security-pro
اندازه : حجم فايل 253.87 KB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

برای فارسی سازی افزونه کافیست بعد از دانلود افزونه اصلی و فایل فارسی ساز فایل های موجود در فارسی ساز را در پوشه lang افزونه کپی کرده و سپس افزونه را نصب کنید.

 

 

کلمات کلیدی: wpsecuriy

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

وقت بخیر
اگه امکن داره نسخه جدید را قرار بدید
ممنون

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام منتشر شد.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام،
لینک خطا می دهد و نمی شود دانلود کرد.
متشکرم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و درود. مشکل حل شد.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام .
در حال حاضر نسخه ۵.۷ این افزونه ارایه شده است . لطف میکنید اپدیت فارسی شده جدید را قرار دهید .

This comment was minimized by the moderator on the site

درود بروز شد

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template