لیست بخش ها

دانلود افزونه Popup Maker – Leaving Notices

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه :  1.1.2

  افزونه Popup Maker محبوب ترین افزونه رایگان وردپرس برای ساخت فرم های پاپ آپ است که شما را قادر می سازد برای سایت وردپرسی خود پنجره های پاپ آپ بسازید. این پاپ آپ ها می توانند هر محتوای سفارشی که بخواهید را نشان دهند و از این لحاظ ابزارهای بسیار متنوعی هستند. افزونه Popup Maker یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس است که می توانید هر نوع فرم سفارشی یا انواع دیگر محتوا را در آن اضافه کنید. اگر مطلب مهمی دارید که می خواهید آن را با بازدیدکنندگان خود به اشتراک بگذارید به عنوان مثال لینک به بهترین نوشته ها یا محبوب ترین محصولات خود یا تنها یک پیام خوش آمدگویی، افزونه Popup Maker یک انتخاب عالی است.افزونه فوق به شما کمک می کند.وب سایت خود را ایمن نگه دارید و از مسئولیت خود با پنجره های خروجی اعلامیه ها محافظت کنید. وب‌سایت‌هایی مانند شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و تجارت الکترونیک اغلب ملزم به هشدار دادن به کاربرانی هستند که از سایت خارچ می شونذ. از این برنامه افزودنی با Popup Maker استفاده کنید و در عرض چند دقیقه یک پنجره خروجی اعلامیه را تنظیم کنید. تا هنگامی که کاربر قصد خروج از سایت را دارد به اون پنجره مناسب را نمایش دهد. این افزونه ارزشمند را می توانید از گلچین آنلاین دانلود کنید.
 
فايل‌ها:
دانلود افزونه Popup Maker – Leaving Notices1.1.2
اندازه : حجم فايل 23.78 KB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

Keep your website secure and protect your liability with Leaving Notices Popups. Websites such as investment firms, banks, and eCommerce are often required to warn users who are leaving the site. Use this extension with Popup Maker and set up a Leaving Notice Popups in minutes.

 
 
 
 
 

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template