لیست بخش ها

افزونه وردپرس گزارشات | MainWP Pro Reports

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه : 4.0.7 

برنامه MainWP Pro Reports پلاگین رایگان MainWP Child Reports را با یک موتور گزارش دهی کاملاً قابل تنظیم ترکیب می کند تا به شما امکان دهد نوع گزارشی را که مفتخر به ارسال آن به مشتریان هستید ایجاد کنید. شما می توانید اطلاعات را به میزان کم یا به همان اندازه که می خواهید نشان دهید. شما می توانید گزارشات خود را به هر اندازه که می خواهید مفصل ارائه دهید. برای تنظیم گزارش برای هر مشتری، می توانید متن و تصاویر را به هر گزارش اضافه کنید. شما حتی می توانید طرح گزارش را برای هر مشتری تغییر داده و سپس آن طرح را برای استفاده بعدی ذخیره کنید. برنامه Pro Reports Extension همچنین امکان افزودن محتوای دلخواه از جمله اطلاعات تماس، تصاویر، متن اضافی یا هر محتوای دیگری را که می خواهید در گزارش خود بگنجانید فراهم می کند. ان افزونه ارزشمند را می توانید از گلچین آنلاین داتلود کنید.

فايل‌ها:
افزونه وردپرس گزارشات | MainWP Pro Reports4.0.7
تاريخ 1400-10-09 20:37:54
اندازه : حجم فايل 6.13 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

The MainWP Pro Reports extension combines the strength of the free MainWP Child Reports plugin with a fully configurable reporting engine, allowing you to generate reports that you’ll be proud to deliver to your clients. The MainWP Child Reports plugin will track and monitor all changes made to your child site, and the Pro Reports Extension will compile that data and turn it to a PDF Report that you can show your clients.
کلمات کلیدی: آمار وردپرس

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template