لیست بخش ها

افزونه اعلان وردپرس در پیامک و واتس اپ | WPNotif

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه : 2.9.4

 Wpnotif به شما امکان می دهد اعلان ها را با استفاده از پیام کوتاه یا واتس اپ از سایت وردپرس خود برای مشتریان ارسال کنید. این پلاگین همچنین کاملاً با ووکامرس سازگار است و می توانید هشدارهای خودکار را برای مشتریان خود در هر زمان که می خواهید ایجاد کنید و سفارش جدید یا تغییر وضعیت آن سفارش را تنظیم کنید. همچنین می توانید از درگاه های پیامکی مختلفی استفاده نمایید که می تواند به شما در صرفه جویی هزینه های ارسال پیامک کمک کند و در عین حال قابلیت تحویل را افزایش دهد شما حق دارید ارزان ترین دروازه مورد نظر خود را انتخاب کنید یا از ترکیبی از آن استفاده کنید. این افزونه ارزشمند را می توانید از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
افزونه اعلان وردپرس در پیامک و واتس اپ | WPNotif2.9.4
تاريخ 1402-12-04 02:55:52
اندازه : حجم فايل 6.47 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

WPNotif lets you send notifications using SMS or WhatsApp to your customers from your WordPress site. The plugin is also fully compatible with WooCommerce and you can set up automatic notification triggers for your customers whenever they create a new order or whenever the status of that order is changed.

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template