لیست بخش ها

قالب فارسی فروشگاهی وردپرس - فلت سام Flatsome

   دمو قالب  سازنده : تم فارست  سازگار با : وردپرس   فارسی و RTL   نسخه : 3.12.2

 فلت سام Flatsome یک قالب حرفه ای و چندمنظوره برای ساخت سایت های فروشگاهی با وردپرس می باشد. این قالب با استفاده از افزونه قدرتمند ووکامروس به شما امکان فروش محصولاتتان را می دهد. و یکی از پرطرفدار ترین قالب های وردپرس می باشد. دقیقا موردی که قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام را با دیگر قالب های فروشگاهی متمایز ساخته ، طراحی بسیار عالی و خلاقانه آن میباشد ، شما نیز با یک مشاهده خواهید فهمید ، قالب وردپرس فروشگاهی Flatsome با دیگر قالب های فروشگاهی وردپرس بسیار متفاوت و کاربردی میباشد .امروز این قالب ارزشمند با ویژگی های بسیار جرفه ای که در ادامه مطلب نیز به آن اشاره شده را به صورت کاملا فارسی برای شما عزیزان با همکاری کابین آماده کرده ایم. هم اکنون این قالب حرفه ای را به صورت بسته نصبی از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام ( Flatsome )3.6داغ
اندازه : حجم فايل 104.56 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

آپدیت Flatsome 3.9
اندازه : حجم فايل 10.2 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

flatsome 3.12.2
اندازه : حجم فايل 11.01 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام دارای استودیو شخصی و حرفه ایی یکی از ویژگی های بسیار مهم و حرفه ایی قالب وردپرس فروشگاهی Flatesome ، استودیو شخصی و حرفه ایی وکامل این قالب حرفه ایی و کاربردی میباشد ، شما با استفاده از استودیو شخصی و حرفه ایی قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام ، قادر خواهید بود از طرح های بسیار زیبا و حرفه ایی آن برای وبسایت خود استفاده نمایید ، فقط با یک کلیک میتوانید این عمل را انجام داده و از آن بهره مند شوید .
قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام کاملا رسپانسیو و واکنش گرا یکی دیگر از ویژگی های مهم و بارز قالب Flatsome ، رسپانسیو بودن و واکنش گرایی آن میباشد ، شما با استفاده از این ویژگی میتوانید وبسایتی طراحی نمایید که تمامی کاربرانتان با هر دستگاهی که در دسترس دارند ، بتوانند از وبسایت شما بدون بهم ریخته شدن موارد وبسایتتان استفاده نمایند ، شما با استفاده از این ویژگی قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام میتوانید وبسایتی کاملا رسپانسیو و واکنش گرا طراحی و راه اندازی نمایید .

قالب وردپرس فروشگاهی Flatsome دارای سئو حرفه ای و بهینه سازی شده یکی از دیگر ویژگی های قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام ، بهینه سازی فوق العاده و حرفه ایی آن میباشد ، مطمئنا میدانید که سئو در وبسایت از چه اهمیتی برخوردار است ، پس متوجه هستید که این ویژگی قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام چگونه شما را در پیشرفت و موفقیت وبسایتتان یاری خواهد کرد ، این ویژگی به شما کمک خواهد کرد وبسایتی با سرعت بسیار بالا داشته باشید و در موتور های جستجو به سرعت محبوب شده و از حجم ترافیک و میزان بازدید بالایی برخوردار باشید .
قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام دارای صفحه ساز برای محصولات از دیگر ویزگی های مهم و حرفه ایی قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام ، صفحه ساز محصولات این قالب میباشد ، شما با استفاده از این ویژگی میتوانید ، صفحات محصولات وبسایتتان را طبق سلیقه و نظر شخصیتان طراحی نموده و در دسترس کاربران وبسایتتان قرار دهید ، قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام از جدید ترین نسخه صفحه ساز صفحات محصولات یعنی نسخه ۳٫۴ برخوردار میباشد .

قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام دارای صفحه ساز قدرتمند از دیگر ویزگی های قالب فروشگاهی Flatsome میتوان به صفحه ساز حرفه ایی و قدرتمند آن اشاره نمود ، این ویژگی به شما کمک میکند تا صفحات و برگه های وبسایتتان را با استفاده از المان های حرفه ایی و کاملی که در دسترس شما عزیزان قرار میدهد ، طراحی و راه اندازی نمایید .
قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام دارای تنظیمات نامحدود کاملا حرفه ایی یکی از مهم ترین ویژگی های قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام ، تنظیمات نامحدود و حرفه ایی آن میباشد ، شما با استفاده از این ویژگی میتوانید وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن سفارشی سازی و شخصی سازی نمایید و در دسترس کاربران وبسایتتان قرار دهید .

قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام طراحی شده برای فروش محصولات یکی از ویژگی های خارق العاده قالب وردپرس فروشگاهی فلت سام ، طراحی منحصر به فرد و حرفه ایی برای فروش محصولات میباشد ، شما با استفاده از این سبک طراحی حرفه ایی و کاربردی میتوانید ، وبسایت فروشگاهیتان را به بهترین شکل ممکن طراحی و راه اندازی نمایید ، این قالب به شما این امکان را میدهد تا وبسایتی بسیار زیبا و جذاب طراحی کنید .

 

 

 

کلمات کلیدی: قالب وردپرس فارسی

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

قالب خبری وردپرس نیوز 2

قالب ژوپیتر | Jupiter - قالب ریسپانسیو چند منظوره

دانلود قالب انجمن وردپرس Seeko – پوسته واکنش گرا و حرفه‌ای ب

قالب وردپرس نور تم وردپرس چند منظوره حرفه ای | Noor

قالب چند منظوره وردپرس فلاکس Phlox فارسی

قالب ورک ریپ فارسی | وبسایت فریلنسری وردپرس پونیشا [workreap

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
لطفا قالب رو بروزرسانی فرمایید
ممنون

This comment was minimized by the moderator on the site

فایل installer.php نداره

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template