<link href="/plugins/editors/jckeditor/typography/typography2.php" rel="stylesheet" type="text/css"/>

مرجعی کامل از قالب های شرکت های معتبر خارجی

دنبال قالب مناسب و اورجینال میگردید؟ از سایت دیگر ما دیدن کنید !

Image is not available
Shadow
Slider

آیا میدانید :   تنها کانال رسمی گلچین آنلاین در تلگراماین کانالاست و گلچین آنلاین هیچ کانال دیگری در تلگرام ندارد؟

آخرین نسخه آر اس تیکت فارسی Rsticket متصل به درگاه پیامک

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

5
Like
+5
Dislike

دانلود آر اس تیکت 2.0.7

Joomla Versions

کامپوننت فارسی Rsticket pro  برای جوملا 3 و 2.5 اورجینال متصل به درگاه پیامکگلچین اس ام اس

دمو و سایت سازنده           نسخه افزونه :  2.1.8

نکته : نسخه 2.0.7 متصل به درگاه پیامک و راست چین شده می باشد.و. نسخه های جدیدتر و آپدیت ها بدون هیچگونه دستکاری و تنها با فایل فارسی ساز ارائه می شوند.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار کامپوننت پشتیبانی rsticket فارسی و شمسی برای جوملا 3 و 2.5 منتشر شد. . Rsticket بهترین کامپوننت تیکت دهی و ایجاد سیستم پشتیبانی در جوملاست.با توجه به اهمیت ارتباط مدیران سایت با بازدیدکنندگان و مشتریان و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنان در کوتاهترین زمان تصمیم گرفتیم که یکی از بهترین کامپوننت های حال حاضر ارتباط با مشتریان برای جوملا را به سامانه پیام کوتاه متصل نماییم به همین منظور در کامپوننت آر اس تیکت( rstickets pro )  تغییراتی انجام داده شد و برای نسخه های جوملا 2.5 و جوملا 3 آماده سازی گردید.

در زیر به برخی از ویژگی های این کامپوننت می پردازیم :

  • کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی
  • امکان ایجاد بخش دانشنامه
  • ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
  • امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
  • تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
  • ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
  • امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
  • فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
  • قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
  • امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
  • امکان ارسال پیامک پس از ایجاد تیکت توسط کاربر
  • امکان ارسال پیامک آگاه سازی به کارشناس و مدیر پس از ایجاد تیکت توسط کاربر
  • امکان ارسال پیامک آگاه سازی به کاربر پس از پاسخ کارشناسان یا مدیرسایت به تیکت کاربر
  • امکان سفارشی سازی تمامی قسمت های ارسال پیامک
  • ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
  • ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورت HTML
  • امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
  • امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
  • امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
  • امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
  • امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
  • دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
  • امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
  • مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت

  وبسیاری امکانات خاص دیگر..

سیستم تیکت دهی پیشرفته و فارسی MaQma Helpdesk

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike

سیستم تیکت دهی پیشرفتهMaQma Helpdesk

  دمو افزونه   شرکت سازنده : Components Lab   سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه افزونه : 4.2

MaQma Helpdesk یکی از برترین و بی نظیرترین کامپوننت های پشتیبانی در جوملاست که رغیب سرسختی برای آر اس تیکت به شمار می رود. و همچنین در دسته مشهورترین ها(poplur) در سایت جوملای جهانی قرار دارد. این کامپوننت مخصوص سایت سیستم تیکت دهی و پشتیبانی سایت می باشد.و دارای امکانات گسترده ای می باشد که در زیر به آن اشاره میکنیم :

ویژگی ها :

  • امکان ارسال تیکت و پاسخ دهی به تیکت
  • امکان ساخت دانش نامه(پاسخ از پیش آماده شده) برای تیکت ها
  • امکان تعیین دسترسی های مختلف برای تیکت ها
  • امکان پاسخ دهی به تیکت ها از طریق منوی کاربری (بدون نیاز به ورود هر پشتیبان به بخش مدیریت)
  • امکان الحاق فایل به هر تیکت
  • امکان نشان هشدار یا جمله ای به صورت پاپ آپ قبل از ارسال تیکت
  • امکان ساخت مجموعه و زیر مجموعه
  • امکان نظردهی و امتیاز دادن به پاسخ دهی تیکت ها
  • دارای بخش آمار و آنالیز اختصاصی تیکت ها
  • امکان فیلتر و جستجوی تیکت ها
  • سازگار با : جومسوشیال,ویرچومارت,جومفیش,mostree
  • بخش کاربری فارسی و مدیریت انگلیسی(از انجاییکه ارسال و پاسخ دهی به تیکت از طریق بخش کاری انجام می شود .بخش مدیریت فارسی نشده.)

کامپوننت پشتیبانی Freestyle Support Portal فارسی

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike

freestyle support portal

Joomla Versions

دمو و سایت سازنده           نسخه افزونه : 

بروز رسانی شده در تاریخ : 94/11/26

تقریبا سیستم پشتیبانی در جوملا را همه با کامپوننت آر اس تیکت می شناسند.اما افزونه ای که امروز منتشر می شود. رقیبی بسیار سرسخت و جدی برای این کامپوننت است ! کامپوننت Freestyle support portal یکی از قوی ترین کامپوننت های تیکتینگ و پشتیبانی و نظردهی جوملاست.این کامپوننت که در واقع تلفیقی از چندین کامپوننت از جمله :  بخش پشتيباني براي تيكت زدن توسط كاربران و مديريت تيكت ها, دانش نامه, پرسش و پاسخ (سوالات متداول), اطلاعيه ها و اعلان ها, واژه نامه, نظرات، انتقادات و پيشنهادات می باشد و  برای اولین بار در ایران به صورت کامل فارسی ساز شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته .از جمله خصوصیات بارز این کامپوننت و برتری آن نسبت به آر اس تیکت می توان به امکان خصوصی سازی و کاستومایز کاردن بسیار زیاد آن اشاره کرد!

نکته : گلچین آنلاین تنها ارائه دهنده اختصاصی و اورجینال این کامپوننت به صورت فارسی هم در بخش مدیریت و هم کاربری می باشد.

دانلود کامپوننت پشتیبانی akeeba ticket تجاری برای جوملا 2.5 و 3

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike

akeeba ticket

akeeba ticker سیستم پشتیبانی جوملا 3

سیستم پشتیبانی و تیکت جوملا 3

2015 01 21 081910

کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی آکیبا تیکت (نسخه کاملا تجاری) برای اولین بار توسط گلچین آنلاین فارسی و بهینه شده و برای جوملا 2.5 و 3.3 منتشر شده است.

همانطور که می دانید تمامی نسخه های کامپوننت معروف آر اس تیکت که در ایران وجود دارد با جوملا 3.3 سازگار نیست. از این رو تصمیم گرفتیم .تا برای پر کردن این خلاء نسخه تجاری این کامپوننت را که دارای امکانات بسیار زیادی است فارسی سازی و منتشر کنیم.

امکانات :


1- قابلیت ثبت مجموعه یا دپارتمان های چندگانه
2- قابلیت ارسال تیکت خصوصی و عمومی
3- ارسال و پاسخگویی به تیکت از طریق وبسایت
4- قابیت باز، بسته و در انتظار نگه داشتن تیکت
5- قابلیت درج هزینه برای ارسال انواع تیکت خصوصی و عمومی و ارسال پاسخ و ...
6- قابلیت درج یادداشت های مدیریتی و قابل مشاهده برای کارمندان
4- روبوت پاسخگوی خودکار البته باید جواب ها و متا های عنوان رو وارد کنید تا درست جواب ارسال کنه
5- قابلیت مدیریت تیکت ها از طریق مدیریت
6- آمار بسیار کامل و دقیق در بخش مدیریت
7- قابلیت ارسال ایمیل و باز کردن تیکت فقط با ایمیل( فقط در همین نسخه تجاری)

8-قابلیت ایجاد فیلد اختصاصی ( فقط در نسخه تجاری) و .....

 (این نسخه با جوملا 3.3.6 که آخرین نسخه جوملاست کاملا سازگاری دارد)