<link href="/plugins/editors/jckeditor/typography/typography2.php" rel="stylesheet" type="text/css"/>

آیا میدانید :   تنها کانال رسمی گلچین آنلاین در تلگرام این کانال  است و گلچین آنلاین هیچ کانال دیگری در تلگرام ندارد؟

سیستم چت و پشتیبانی آنلاین جوملا JBolo!

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike

549171c34b0a8 ResizeDown960px420px16(1)

  دمو افزونه    سازنده : techjoomla   سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه افزونه : 3.2.6

JBolo! یک افزونه جالب برای ساخت یک سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در جوملاست. توسط این افزونه می توانید یک سیستم چت آنلاین بین کاربران راه اندازی کنید. این سیستم با 2 تم مختلف فیسبوک و گوگل هم در پشتیبانی قابل استفاده است و هم به عنوان یک پل ارتباطی بین کاربران شما. هم اکنون می توانید این افزونه جالب را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

نمایش وضعیت پشتیبانی سایت با Support Is Online

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike

Supportisonline 400

  دمو افزونه   شرکت سازنده :nordmograph   سازگار با : جوملا 3x   نوع : ماژول   نسخه افزونه :  1

اگر وارد سایت nordmograph.com بشید. یک بخشی به اسم support رو میبینید. که در در اون نام و عکس فرد بخش پشتیبانی- ساعات آنلاین بودنش-و یک متن را به شما نمایش میده. این افزونه در واقع افزونه Support Is Online  هست که ساخته همین شرکته و در سایتش هم استفاده شده.در این افزونه شما می تونید ساعات آنلاین بودنتون رو مشخص کنید و افزونه به طور خودکار در اون ساعات میزنه : support is online  و در ساعات غیر از اون بخش پشتیبانی را آفلاین نشون میده. این افزونه بسیار مناسب شرکت های هاستینگ و شرکت هایی هست که دارای بخش پشتیبانی هستند.این افزونه به طور اورجینال توسط گلچین آنلاین خریداری شده و هم اکنون میتونید آخرین نسخه این افزونه را دانلود کنید.

ساخت سیستم پشتیبانی آنلاین با OS Helpdesk Pro

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike

2016 12 04 022117

  دمو افزونه   شرکت سازنده : Ossolution   سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه افزونه : 2.1

  کامپوننت تیکت دهی و پشتیبانی Helpdesk Pro محصولی از شرکت Ossolution Team می باشد. توسط این کامپوننت می توانید یک سیستم جامع پشتیبانی با امکانات کامل  راه اندازی کنید. امکانات این افزونه تقریبا برابر با افزونه Rs ticket می باشد. و می توانید هم اکنون این افزونه را به صورت کاملا کد باز و نسخه حرفه ای دانلود کنید.

 

سیستم چت و پشتیبانی آنلاین جوملا ActiveHelper LiveHelp فارسی

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

7
Like
+7
Dislike

63457 ResizeDown960px420px16 Copy

سازگار با جوملا 1.5 ,2.5 و 3

دمو و سایت سازنده           نسخه افزونه :  4.4

نسخه جوملا 3 این کامپوننت فارسی سازی شد و می توانید از ادامه مطلب نسخه فارسی کامپوننت را دانلود کنید.

اگر بخواهید یک سیستم پشیبانی و چت آنلاین برای سایتتان طراحی کنید شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان برسد اسکریپت هایی همانند livezilla باشند.که یک اسکریپت مستقل از جوملا و تجاریست. اما بعد از انتشار افزونه ActiveHelper LiveHelp  دیگر نیازی به اسکریپت های متفرقه نخواهید داشت. چرا که توسط این افزونه می توانید یک سیستم پشتیبانی کاملا آنلاین (به صورت چت ) در سایت خود راه اندازی کنید.و اقدام به پشتیبانی کاربران خود نمایید.همچنین این افزونه دارای نرم افزار نسخه ویندوز نیز می باشد ! بدین معنی که اگر یک سایت هاستینگ دارید و تعدادی کارمند برای بخش پشتیبانی استخدام کردید نیازی نیست که اطلاعت مدیریت را در اختیار انان قرار دهید و تنها کافیست نرم افزار مخصوص این افزونه را در سیستم خود نصب و با اطلاعات خود لاگین نمایند.! اما از دیگر امکانات این افزونه می توان به مستقل بودن آن اشاره کرد.یعنی شما بعد از نصب این افزونه یک سیستم پشتیبانی آنلاین دارید! بدون هیچگونه نیاز به سرور اضافی یا ثبت نام در سایت اصلی این افزونه (برخلاف افزونه های مشابه ) همچنین این افزونه سازگار با زبان فارسی و نسخه های جوملا 1.5 تا 3.6 می باشد و به صورت فول پکیج (شامل تم ها-نرم افزار ویندوز-افزونه های جانبی و..) منتشر شده.

امکانات کلی افزونه :

  • سازگار با جوملا 1.5 تا 3.6
  • سازگاری با زبان فارسی
  • امکان نصب روی نامحدود دامنه
  • امکان تعریف نامحدود دپارتمان
  • امکان تعریف نامحدود پشتیبان
  • امکان قرار دادن تصویر و اطلاعات پشتیبان
  • شناسایی خودکار کاربران جوملا
  • پشتیبانی از ssl برای امنیت گفتگوها
  • امکان زمان بندی پشتیبانی
  • امکان صف کردن کاربران و در انتظار قرار دادن کاربران (پاسخگویی به یک نفر در لحظه و بقیه در صف)
  • قابلیت گفتگوی همزمان با چندین کاربر
  • محدود کردن کشور ها برای پاسخ گویی
  • قابلیت اتصال به گوگل آنالیز
  • نمایش وضعیت کاربر (آفلاین، آنلاین،)
  • دارای نرم افزار مخصوص ویندوز
  • امکان اتصال به موبایل ( اندروید و ایفون)
  • امکان استفاده از جملات آماده
  • بخش امتیاز به اپراتور
  • قابلیت ارسال پیغام آفلاین (در صورت نبودن پشتیبان)
  • قابلیت انتقال گفتگو به دپارتمان دیگر
  • و صد ها امکان دیگر...