پشتیبانی و چت وردپرس
افزونه Awesome Support افزونه وردپرس پشتیبانی و ارسال تیکت
- افزونه های وردپرس
- پشتیبانی و چت وردپرس
- تاریخ بروز رسانی
دمو افزونه سازگار با : وردپرس نسخه : 5.8.2
افزونه وردپرس پشتیبانی و ارسال تیکت awesome support یکی از بهترین و پیشرفته ترین پلاگین های تیکت هست امکانات و قابلیت هایی که این افزونه داره به راحتی می تونه نیاز هر سایتی رو در این زمینه برطرف کنه. این پلاگین دارای یک سیستم جامع پشتیبانی و تیکتینگ است که قابلیت های مختلفی در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که در ادامه به آن ها میپردازیم.
افزونه Awesome Support با کنترل پنل تنظیمات فارسی
قابلیت تعریف سه نقش کاربری 3 نقش کاربری
افزونه تیکت awesome support به شما اجازه میده تا بتونید کاربران رو با 3 نقش کاربری تعریف کنید یکی کاربرانی که دارن پشتیبانی میشن همون کاربر ساده میشه , تعریف نقش کاربری با دسترسی مدیریت پشتیبانی و تعریف مدیر که با این قابلیت می تونید به سادگی کاربران خود را کنترل کنید
تعریف بی نهایت وضعیت و نوع برای تیکت های ارسالی
اگر به سیستم های تیکت پشتیبانی دقت کرده باشید وقتی می خواهیم یک تیکت ارسال کنیم در یه بخشی از ما می پرسه که این تیکت که ارسال می کنید در چه وضعیتی هست مثلا ضروری , معمولی , متوسط , اعلام مسدود و … این قابلیت به صورت حرفه ای در این پلاگین موجود می باشد با قابلیت تعریف به دلخواه مدیر سایت , همچنین در بخش دیگر قابلیت انتخاب نوع تیکت هم وجود داره فرضا قابلیت انتخاب ارسال تیکت به امور فنی , فروش و … رو هم داره که این مورد نیز به دلخواه مدیر وارد میشه. همچنین در حالت وضعیت دارای موارد دیگه ای مثل مشخص کردن تیکت ها از نظر ( جدید , در حال بررسی تیکت , قفل شده و … ) نیز می باشد.
از دیگر نکات بسیار خوب افزونه قابلیت باز و بسته بودن تیکت هست . همیشه وقتی کاربر یا مشتری درخواست پشتیبانی می کنه این تیکت فعال هست تا زمانی که مشکلش برطرف میشه بعد به صورت خودکار بعد از 24 ساعت تیکتی که از جانب مشتری دریافت نشه تیکت به حالت بسته تغییر می کنه.
افزونه وردپرس پشتیبانی و ارسال تیکت – ویژگی ها:
طراحی ریسپانسیو وسازگار با صفحه نمایش های مختلف
افزونه حرفه ای تیکت پشتیبانی وردپرس کاملا فارسی
قابلیت تعریف نقش کاربری برای کاربران
قابلیت عضو گیری
قابلیت ارسال ایمیل به مدیر هنگان ثبت تیکت جدید
قابلیت ارسال ایمیل به کاربر هنگام پاسخ به تیکت
ارسال ایمیل در صورت بسته شدن تیکت
دارای پنل تنظیمات حرفه ای
تمکان ضمیمه کردن فایل برای تیکت
قابلیت تعریف فرمت های دلخواه برای فایل های پیوست
امکان مشخص کردن حداکثر حجم فایل ارسالی
دارای ویرایشگر حرفه ای در بخش ارسال تیکت
بخش رنگبندی پیشرفته برای شخصی سازی بخش های مختلف
استفاده از گراواتا ( قابلیت انتخاب گراواتار برای کاربران )
قابلیت تعریف کد امنیتی برای فرم ارسالی
قابلیت تعریف شرایط و قوانین برای کاربران
قابلیت جست و جو بین تیکت ها توسط کاربر
امکان مشخص کردن جست و جو بین مطالب , برگه و تیکت ها
قابیلت شخصی سازی کلیه ایمیل های ارسالی به مشتری و مدیر
امکان مشخص کردن قدیمی شدن تیکت بعد چند روز خاص
افزودن پیام یا یادداشت خصوص برای یک تیکت
برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.