گلچین آنلاین بزرگترین و بروزترین مرجع افزونه های جوملا و وردپرس در ایران
دمو و سایت سازنده نسخه افزونه : 3.7.5
صفحه فرود در وب سایت صفحه ای است که در آن اطلاعات بازدید کنندگان مانند نام و نام خانوادگی ، ایمیل ، شماره موبایل و … گرفته می شود و در ازای آن خدماتی که عموما رایگان هستند به آن ها ارائه می شود تا بتوان با آن ها در آینده نیز در ارتباط بود. Landing Page كه در اين متن به آن صفحه فرود گفته مي شود، معمولا در بازاريابي اينترنتي استفاده مي شود. تعريف متعددي از صفحه فرود وجود دارد و با گسترش و پيشرفت تكنولوژي صفحه فرود در قالب هاي مختلفي نشان داده مي شود. صفحات فرود بر اساس كاربردي كه دارند تعريف ميشوند و نه بر اساس ظاهرشان. با اينكه كيفيت صفحات فرود سايت ممكن است يكسان باشند ولي در نهايت رسيدن به تبديل (Conversion) هدف است.اگر بخواهیم به صورت کامل و خلاصه توضیح دهیم. وقتی شما اقدام به تبلیغ در سایت..کانال..صفحه اجتماعی و.. می کنید و لینکی به سایت خود می دهید.بسیار مهم است که کاربر را به کجا هدایت کنید؟ ایا صفحات معمولی مناسب هستند؟ خیر.بهترین راه طراحی یک صفحه فرود هست.صفحه ای که متفاوت از صفحات معمولی سایت شماست و به در آن می توانید به صورت کاملا جذابتر و حرفه ای تر سایت یا محصول خود را به مشتری معرفی کنید. به طور عادی ساخت یک صفحه جدا در جوملا که متفاوت از قالب اصلی باشد کار راحتی نیست و باید از افزونه های صفحه ساز یا page builder استفاده کرد.اما افزونه ای که امشب برای شما قرار می دهیم تنها یک صفحه ساز معمولی نیست و افزونه ای مخصوص ساخت صفحات فرود است ! توسط این افزونه می توانید صفحه ای متفاوت از قالب خود بسازید و در آن به زیبایی عکس ها و تصاویر خود را نمایش دهید! برای اطلاعات بیشتر حتما فیلم آموزشی و دموی افزونه را مشاهده کنید.
هدف از صفحه فرود
هدف از صفحه فرود عموما دستيابي به هدف تبديل است. و به همين دليل اكثر صفحات فرود داراي كمترين طراحي، كمترين لينك ( خارجي و يا داخلي)، بدون منو و يا اخبار و مطالب سايت هستند. زيرا كليك كردن و خارج شدن از اين صفحات حواس كاربر را پرت نموده و ما از هدف اصليمان (تبديل) دور مي شويم. اين تبديل عموما به شكل يك فرم ثبت نام عضو جديد، ثبت نام در خبرنامه، تماس تلفني و يا ثبت نام براي يك رويداد است.
آناتومي صفحات فرود
از آنجا كه تعريف به خصوصي از ظاهر صفحه فرود وجود ندارد و مهم نيست، اين صفحات در شكلهاي بسياري ميتوانند طراحي شوند. اما چهار المان بسيار مهم وجود دارد كه مي تواند تبديل را ماكزيمم كند:
عنوان صفحه فرود - Head-Line
همواره در بالاي هر صفحه فرود بايد عنوان مناسبي طراحي و قرار گرفته باشد. اين عنوان بايد به گونه اي باشد كه نظر بازديدكننده را جلب نموده و به او اين حس را القا كند كه مسئله وي بدست شما قابل حل است. اين بسيار مهم است كه در صفحه فرود، بازديدكننده بداند اشتباه نيامده، شما نياز او را مي دانيد و به شما نياز دارد.
قابليت ها و مزاياي صفحه فرود
قابليتها و مزايا محلي است كه شما مي توانيد به بازديدكننده پيشنهاد كنيد. شما فرصت داريد به وي توضيح دهيد چرا راه حل شما بهتر از رقيبانتان است و اين كه چگونه ميتوانيد او را به اهدافش برسانيد. براي زبان هاي فارسي بهتر است اين مطالب را چون افراد از راست به چپ مي خوانند در سمت راست قرار دهيد.
فراخوان براي عمل در صفحه فرود
قسمت فراخوان براي عمل مهمترين بخش صفحه فرود است. زيرا در واقع بازديدكننده متقاعد شده و مي خواهد يا فرم ثبت نام مخاطب را پر كند يا عضو شود و يا ممكن است درخواست عضويت در خبرنامه ديجيتال يا يك وبينار را دهد و يا اينكه حتي مبلغي پرداخت كند. قسمت فراخوان براي عمل در سايت ميتواند شامل پيشنهادي براي دانلود يك منبع (مانند كتاب)، يك گزارش و يا يك قالب باشد. اين به شما اجازه ميدهد اطلاعات بازديدكنندگان را در حال ارائه يك منبع ارزشمند به آنها دريافت كنيد. اين قسمت بهتر است در زير عنوان (HeadLine) و سمت چپ قسمت قابليت ها و مزايا طراحي گردد.
مدارك اجتماعي
مدارك اجتماعي از اين جهت مهم است كه ممكن است بازديدكننده از شركت شما اطلاعي نداشته و بواسطه آن مطلع مي گردد. با استفاده از نمايش نظرات مشتريان، لوگوي شركتهايي كه با آنها كار كرده ايد، وب سايتها و يا حتي ويديوهاي معرفي شركت بايد تلاش در كسب اعتماد بازديدكنندگان خود در صفحه فرود كند.
ويديو
يك نمونه جايگزين براي صفحات فرود با ظاهر سنتي استفاده از صفحات فرود ويديويي است. بسياري از افراد شايد اينترنت را به خاطر جذابيت ويديويي آن استفاده بكنند – گشت و گذار در Youtube، آپارات و ... . مردم با مشاهده چهره شما ممكن است بيشتر به شما و كسب و كارتان اعتماد كنند، و به همين دليل است بيشتر شركتهاي بازاريابي و تجاري شروع به قرار دادن ويديوهاي معرفي در سايتها و صفحات فرود خود كرده اند. به راحتي با افزودن يك ويديو درباره اينكه چرا يك بازديدكننده بايد در سايت ثبت نام كند يا تماس بگيرد و يا فرمي را پر كند و اينكه چه منافعي در پي خواهد داشت، مي توانيد موفقيت صفحه فرود خود را بهبود ببخشيد.
برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.