گرفتن گزارش تیکت ها و پشتیبانی ها در جوملا با RSTickets!Pro Report

مجموعه سيستم پشتيباني

0
0
0

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3x   نوع :  پلاگین  نسخه : 2.0

RSTickets!Pro یکی از برترین کامپوننت های تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین در جوملاست که در حال حاضر گلچین آنلاین نیز از آن برای سیستم پشتیبانی استفاده می کند. این افزونه دارای تمامی امکانات لازم برای ایجاد یک بخش پشتیبانی در سایت است. پلاگین RSTickets!Pro Report یک پلاگین کاربردی برای این کامپوننت است که توسط آن می توانید نمودار و آمار تیکت ها و پاسخ ها را بر اساس فیلتر دلخواه ببینید .هم اکنون این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

ایجاد یک سیستم چت آنلاین با Chat Factory

مجموعه شبکه‌های اجتماعی

0
0
0

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه : 4.4.1

Chat Factory محصولی از شرکت thePHPfactory و افزونه ای برای اضافه کردن یک سیستم چت آنلاین در جوملا می باشد. این افزونه برای پشتیبانی انلاین کاربران و همچنین صحبت کاربران با یکدیگر کاربرد دارد و از زبان فارسی و کلا زبان های Utf8 پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های این افزونه که آن را با دیگر افزونه ها متفاوت کرده قابلیت جابجایی پنجره چت می باشد. پیشنهاد میکنیم دمو این افزونه را مشاهده فرمایید.هم اکنون این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

اتصال سیستم پشتیبانی لایو زیلا به جوملا با Livezilla AJAX Status فارسی

مجموعه سيستم پشتيباني

1
+1
0

   دمو افزونه  سازنده : web-exper  سازگار با : جوملا 3x   نوع : ماژول   نسخه :  2.6.1

اگر قصد راه اندازی یک سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در سایت خود را دارید 2 گزینه پیش روی شماست : اول استفاده از افزونه های جوملا که بسیار کارآمد هستند اما نصب و کانفیگ آنها زمان بر می باشد . دوم : استفاده از اسکریپت های مجزا که داری سرور و منابع اختصاصی هستند و امکانات به مراتب بیشتری دارند و فقط  به سایت شما اتصال پیدا میکنند. اگر قصد استفاده از گزینه دوم را دارید.سیستم LiveZilla یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. این سیستم هنوز هم یکی از پرطرفدار ترین اسکریپت ها در ایران است و تا چندی پیش نیز توسط غول های بزرگ اینترنتی نظیر شاتل که روزانه هزاران درخواست پشتیبانی آنلاین دارد استفاده می شد.و یکی از جالبترین مزیت های آن داشتن نرم افزار تحت ویندوز می باشد که با نصب آن می توانید مثل یک مسنجر از آن استفاده کنید . افزونه ای که برای شما آماده کرده ایم یک ماژول ای جکسی برای اتصال Live Zilla به جوملا می باشد. به طوری که به کاربران شما وضعیت اپراتور را به صورت زنده و ای جکس نمایش می دهد. و اگر انلاین باشد آیکون آنلاین و اگر آفلاین باشد متن آفلاین را برای کاربر نمایش می دهد و همچنین کاربر با کلیک بر روی دکمه چت می تواند به سیستم متصل شده و با شما گفتگو کند.هم اکنون  می توانید این افزونه ارزشمند که نسخه تجاری آن برای اولین بار توسط گلچین آنلاین وبه صورت اختصاصی خریداری شده را دانلود نمایید.

دانلود رایگان سیستم پشتیبانی آنلاین فارسی JS Support Ticket

مجموعه سيستم پشتيباني

2
+2
0

   دمو افزونه  سازنده : Joom Sky  سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه :  1.0.6

JS Support Ticket یکی از حرفه ای ترین و جدیدترین افزونه ایجاد یک سیستم پشتیبانی حرفه ای در جوملاست. توسط این افزونه می توانید یک سیستم پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ بی عیب و نقص در جوملا راه اندازی کنید.

برخی امکانات سیستم پشتیبانی JS Support Ticket Pro :

  • قابلیت ایجاد تیکت پشتیبانی در ناحیه مدیریت سایت
  • قابلیت ایجاد تیکت پشتیبانی توسط کاربران عضو سایت و کاربران مهمان (بدون نیاز به عضویت در سایت شما )
  • قابلیت وارد کردن آیکون پشتیبانی در نمای کاربری همراه با تنظیمات گسترده جهت تنظیمات لازم
  • قابلیت ارسال تیکت توسط مدیریت سایت ، به نمایندگی کاربران
  • قابلیت پیوست فایل در ضمیمه تیکت ارسالی
  • قابلیت پیوست فایل
  • قابلیت فیلتر کردن برای مدیریت و کاربران
  • امکان ایجاد الویت های مختلف به دلخواه
  • سفارشی سازی بخش اولویت ها و تنظیم رنگبندی برای هر قسمت
  • قابلیت واگذاری تیکت به کارمندان دیگر جهت پاسخگویی
  • قابلیت تغییر وضعیت تیکت
  • نمایش تیکت به صورت ویژه در وضعیت های مختلف
  • ارسال ایمیل برای کاربران برای وضعیت های مختلف ( مانند : پاسخ به تیکت ، بستن تیکت ، منقضی شدن تیکت ، در حال انجام عملیات و...)
  • و ده ها امکان دیگر