لیست بخش ها

معرفی مراکز خرید تبریز با قیمت مناسب + آدرس

مراکز خرید تبریز کجاست؟

یکی‌از بهترین و مدرن‌ترین استان‌های ایران، شهر تبریز با مراکز خرید شگفت‌انگیز و متنوع آن است. از آنجایی که این استان از مقاصد توریستی محبوب و پربازدید در کشور شناخته می‌شود؛ گردشگران بسیار زیادی را سالانه میزبانی می‌کند. علاوه‌بر شهروندان این شهر، مسافران نیز برای خرید در تبریز یا گرفتن سوغاتی برای دوستان خود به دنبال مراکز خرید تبریز می‌گردند. بدین منظور آگاهی از مراکز خرید تبریز با قیمت مناسب یا بهترین مراکز خرید تبریز امری مهم شناخته می‌شود. همچنین تاثیر مستقیمی بر مخارج سفر و رضایت شما از کیفیت خریدهایتان خواهد داشت. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم مطلبی را تحت عنوان " معرفی مراکز خرید تبریز با قیمت مناسب + آدرس" برای شما آماده کنیم. با قاصدک 24 همراه باشید.

مراکز خرید تبریز با قیمت مناسب و کیفیت بالا

اگر به‌دنبال بازارها، پاساژها و مجتمع‌هایی هستید که علاوه‌بر قیمت مناسب، کیفیت و ماندگاری بالایی نیز داشته باشند؛ مراکزی که در زیر معرفی می‌کنیم را از دست ندهید.

مرکز خرید برج بلور تبریز (مرکز تجاری بلور تبریز)

یکی‌از مراکز خرید تبریز و یکی‌از بهترین مرکز خرید لباس در تبریز برجی 25 طبقه به نام برج بلور است. در این مجتمع مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد که در طبقه‌ی چهارم آن فودکورت و رستوران گردان واقع شده است. شما در مرکز خرید برج بلور تبریز علاوه‌بر کالاهایی با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، برندهای اصل و برندهای تجاری معروفی را پیدا خواهید کرد. از اجناسی که در مرکز تجاری بلور به فروش می‌روند به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

  • لباس و انواع پوشاک حتی لباس مجلسی
  • اکسسوری های مختلف مانند ساعت، بدلیجات و عینک
  • انواع شال و روسری
  • جواهرات و زیروآلات گران‌بها مانند طلا و نقره
  • عطر و ادکلن های متنوع
  • کیف و کفش
  • انواع اسباب خانه، لوازم آشپزخانه، ظروف، لوازم دکوری و ویترینی
  • محصولات ورزشی، لباس های اسپرت، لوازم باشگاه و...

آدرس مرکز خرید برج بلور تبریز : چهارراه آبرسان، فلکه دانشگاه تبریز

 

بازار تبریز یا بازار تربیت تبریز؟

یکی‌از مراکز خرید تبریز بازار تبریز معرفی می‌شود که در آن کالاها و اجناس بسیار زیادی را خواهید یافت. از لحاظ تنوع در قیمت و کیفیت آنقدر متعدد است که دست خالی از این منطقه بیرون نمی‌روید. در بازار مرکزی تبریز مغازه‌ها، پاساژها و مجتمع‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها نیز سری بزنید. این مراکز عبارتنداز: بازار بزرگ سرپوشیده تبریز، مجتمع تجاری پردیس، پیاده راه سنگ‌فرش تربیت، بازار شمس تبریزی و... . ناگفته نماند پاساژ شمس و پردیس تبریز یکی‌از متنوع ترین مرکز خرید لباس تبریز نیز شناخته می‌شود و در بازار بزرگ تبریز انواع فرش ماشینی و دستبافت نیز به فروش می‌رسد. در پیاده راه تربیت نیز فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیاری برای انواع لباس و پوشاک به چشم می‌خورند که در روزهایی از سال دسخوش تخفیف نیز می‌شوند.

نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار تربیت تبریز : ایستگاه مترو میدان ساعت

 

پیشنهادی! مراکز خرید ارزان در تبریز

در زیر به ارزان ترین مراکز خرید تبریز اشاره می‌کنیم که علاوه‌بر قیمت پایین و تنوع زیاد، کیفیت خود را نیز حفظ کرده‌اند. خوب است بدانید این مراکز به توصیه خود شهروندان تبریز توصیه شده و در بخش مراکز خرید تبریز نی نی سایت نیز از آنان یاد شده است. بنابراین اگر وسایل‌ها و کالاهای موردنیزا خود را در مراکز خرید ذکر شده پیدا نکردید یا از قیمت آن‌ها راضی نبودید؛ این مناطق بهترین انتخاب شماست.

 

خوب است بدانید برای سفر به تبریز و بازدید از مراکز خرید تبریز می‌توانید به قاصدک 24 مراجعه کنید. این سایت بلیط اتوبوس تبریز ، بلیط اتوبوس تبریز مشهد، بلیط اتوبوس تبریز تهران و... را ارائه می‌دهد. تنها کافی‌ست برای خرید اینترنتی خود اقدام کنید و سری به قاصدک24 بزنید.

مرکز خرید برج شهر تبریز

یکی‌از مراکز خرید ارزان تبریز، برجی 14 طبقه با معماری منحصربه‌فرد و بسیار جالب به نام برج شهر شناخته می‌شود که به صورت مارپیچ ساخته شده است. در مرکز خرید برج شهر تبریز قیمت کالاها ارزان و مناسب بوده و می‌توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. علاوه‌بر هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی آن تنوع مغازه‌ها و بوتیک‌ها در برج شهر بالاست که در زیر به برخی‌از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • انواع پوشاک
  • انواع اکسسوری مانند عینک، ساعت
  • اسباب خانه، آشپرخانه، وسایل دکوری
  • پوشاک بچه و سیسمونی
  • انواع زیورآلات و جواهر

خوب است بدانید برج شهر یکی‌از مراکز خرید تبریز است که در آن رستوران و فودکورت و کافه نیز وجود دارد. بنابراین می‌توانید پس‌از گشت‌وگذارهای فراوان در پیچ‌وخم این مجتمع، به رستوران یا کافه برج شهر بروید و لذت خرید را برای خود دوچندان کنید.

آدرس مرکز خرید برج شهر تبریز : چهارراه آبرسان، فلکه دانشگاه تبریز، بلوار 29 بهمن

مرکز خرید میلاد نور ولیعصر تبریز و پیاده راه شهریار

از مرکز خرید ولیعصر تبریز می‌توانیم به مرکز خرید میلاد نور تبریز و پیاده راه شهریار اشاره کنیم. میلاد نور از 3 طبقه تشکیل شده است که 2 طبقه‌ی آن به پارکینگ اختصاص یافته و خرید اجناس مربوط‌به طبقه همکف (زیرزمین) می‌شود. شما می‌توانید در این منطقه انواع لوازم صوتی تصویری، پوشاک، لباس بچه، لوازم خانه و حتی ساعت های ارزان را پیدا کنید. همچنین در مرکز خرید میلاد نور خوشمزه‌فروشی‌های مختلفی وجود دارد که برای بازدیدکنندگان غذاها و میان‌وعده‌های دلپذیری را آماده می‌کنند. ولیکن اگر به دنبال اجناسی با برندهای بهتر و نفیس‌تر هستید بهتر است از پیاده راه شهریار تبریز نیز دیدن کنید.

این منطقه از بوتیک ها و مغازه های باکیفیتی تشکیل شده و انواع برندهای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهند. ناگفته نماند پیاده راه شهریار در فلکه ولیعصر تبریز واقع شده و با توجه به مناظر زیبایی که آب نمای ولیعصر ایجاد کرده؛ خرید لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.

آدرس مرکز خرید میلاد نور ولیعصر تبریز : واقع در فلکه بزرگ ولیعصر تبریز

یک نکته: از آنجایی که میدان ولیعصر تبریز از مناطق پرتدد استان با رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف شناخته می‌شود؛ ممکن است جای پارک به راحتی پیدا نشود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر با ماشین شخصی به این خیابان می‌آیید، یا ساعات خلوت روز را انتخاب کنید یا از پارکینگ طبقاتی میلاد نور استفاده کنید.

بهترین مراکز خرید تبریز با کالاهای خاص و برند

اگر به‌دنبال لوکس ترین، شیک ترین و بهترین مراکز خرید تبریز هستید حتما مطالب زیر را مطالعه کنید. در این مراکز کالاهای بسیار باکیفیت از انواع برندهای خارجی مانند ترکی و کره ای و... ، لباس های شیک و گران‌قیمت و سوغاتی های خاص یافت می‌شود. باید توجه کنید که این مراکز خرید در تبریز از مدرن ترین کالاها استفاده می‌کنند و خرید شما کاملا بی‌نقص و ناب خواهد بود.

برای سفر به این استان و بازدید از مراکز خرید تبریز نیز می‌توانید به قاصدک24 ( https://ghasedak24.com/ ) رفته و هر بلیطی که بخواهید را خریداری کنید. نه تنها امکان خرید بلیط و رزرو هتل در این سایت وجود دارد، بلکه امکان مشاهده‌ی قیمت بلیط اتوبوس تبریز ، قیمت بلیط رجا و... فراهم شده است.

اصل هر جنس در مرکز خرید لاله پارک تبریز!

از آنجایی که برندبودن و مارک بودن کالاهای این مرکز خرید به گوش همگان رسیده است؛ دور از انتظار نیست که لاله پارک تبریز بسیار مشهور باشد. تقریبا تمام شهروندان تبریز و افرادی که به این استان سفر کرده‌اند؛ از مرکز خرید لاله پارک راضی بوده‌اند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید امکانات بیشمار این مجتمع است. شاید برایتان جالب باشد بدانید این ساختمان 6 طبقه، در طبقه‌ی دوم خود شهربازی نیز دارد و می‌توانید حین خرید کودکان خود را برای سرگرمی به آنجا ببرید. همچنین هتل کایا لاله پارک نیز به تازگی تاسیس شده و از بهترین هتل های تبریز شناخته می‌شود.

دیگر امکانات مجتمع تجاری لاله پارک:

  • بیش از 20 رستوران و فودکورت و کافی شاپ و... در طبقه 6 مجتمع
  • اختصاص‌یافتن 3 طبقه از ساختمان به پارکینگ با گنجایش 1500 اتوموبیل
  • فروش بهترین پوشاک، جذاب‌ترین سیسمونی ها، برندترین کیف و کفش ها و...
  • بهره‌مندی از بانک و خدمات بانکی و اداری
  • ارائه انواع خدمات رفاهی و تفریحی و هایپرمارکت
  • تماشای فیلم در سینمای مجتمع و گذرندان اوقاتی سرگرم‌کننده

آدرس مرکز خرید لاله پارک تبریز : میدان شهید فهمیده، بزرگراه پاسداران (بزرگراه شمالی تبریز)

مرکز خرید اطلس تبریز (مرکز تجاری اطلس)

یکی‌از بهترین مراکز خرید لباس تبریز ، مجتمع تجاری اطلس است. این مجتمع نیز امکاناتی مشابه با لاله پارک دارد با این تفاوت که مرکز خرید اطلس دارای پوشاک و البسه‌ی متنوع‌تری‌ست. رستوران و فود کورت و شهربازی و برندهای خارجی و... همگی در این مجتمع یافت می‌شوند. تنها نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید قیمت اجناس است. در این مراکز خرید (لاله پارک، اطلس، ستاره باران) قیمت‌ها و هزینه‌های کالاهای فروشی بالاتر از سایر مناطق گفته شده است.

آدرس مرکز خرید اطلس تبریز : بلوار ولیعصر تبریز، فلکه همافر، خیابان همافر غربی، میدان اطلس

مرکز خرید ستاره باران تبریز (مجتمع تجاری ستاره باران)

مرکز خرید ستاره باران که به مجتمع تجاری ستاره باران نیز مشهور است، بهشت مادران و خانم‌های باردار است. از بهترین جنس های لباس کودک تا سیسمونی ها و لباس های بچگانه ی خارجی در این مرکز خرید یافت می‌شود. امکانات مجتمع تجاری ستاره باران نیز چیزی از اطلس و لاله پارک کم ندارد و قیمت اجناس آن کمی بالا است. از رستوران ها و فودکورت های خوشمزه‌ی آن تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهر بازی و کالاهای باکیفیت، همگی در این ساختمان یافت می‌شوند.

آدرس مرکز خرید ستاره باران تبریز : چهارراه نصف راه تبریز، بلوار 29 بهمن

از دیگر مراکز خرید تبریز:

  • مرکز خرید ائل گلی تبریز
  • مغازه های خیابان نصف راه
  • مرکز خرید رشدیه تبریز
  • مرکز خرید در باغمیشه تبریز
  • مرکز خرید جواهر تبریز
  • مجتمع تجاری رویال (پاساژ رویال تبریز)
  • مرکز خرید زعفرانیه تبریز

در پایان اگر تمایل به خریدکردن انواع کالا دارید یا می‌خواهید برای آشنایان و دوستانتان سوغاتی انتخاب کنید؛ مراکز خرید تبریز که در این مطلب معرفی کردیم را فراموش نکنید. برای سفر به تبریز نیز می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید و انواع بلیط را خریداری کنید. این بلیط‌ها شامل بلیط اتوبوس تبریز، بلیط قطار رجا، بلیط هواپیما ارزان ، بلیط چارتر و... می‌شود. شما در این سایت می‌توانید از قیمت بلیط اتوبوس تبریز ، قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران یا هر بلیطی که مد نظر دارید؛ آگاه شوید. برای انتخاب اقامتگاه مناسب و رزرو هتل نیز قاصدک24 خدماتی را برای شما آماده کرده است. برای گرفتن هرگونه راهنمایی و پرسیدن سوالات خود در خرید بلیط اتوبوس تبریز یا رزرو هتل می‌توانید با پشتیبانی شبانه‌روزی قاصدک24 تماس بگیرید. ناگفته نماند بیمه مسافرتی قاصدک24 نیز لیستی‌از طرح های بیمه با قیمت و مزایا آماده کرده است که در صورت لزوم می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template