لیست بخش ها

گلچین آنلاین 8 ساله شد

سخنی خودمونی : همونطور که هممون کاملا حس کردیم امسال سالی پر از اتفاقا ناخوشایند ، کرونا  و مشکلات اقتصادی بود. مشکلاتی که تقریبا گریبان همه جامعه را گرفت و شاید بیشترین بخشی که آسیب دید ولی دیده نشد بخش وب و صنعت طراحی سایت و هاستینگ بود. که نه دیده شد و نه هیچ نوع حمایتی شد. امسال با وجود افزایش شدید هزینه دلار، هاستینگ و سایر موارد سعی کردیم که همچنان مثل این 8 سال کیفیت محصولات و انتشارات رو در سطح قابل قبولی نگه داریم و همچنان با تمام وجود از جامعه جوملایی و وردپرسی ایران که دسترسی به بازارهای جهانی ندارند حمایت کنیم.هزینه های اشتراک نیز تا جای ممکن پایین نگه داشته شد و با حفظ کیفیت محصولات سعی کردیم به نوبه خود تا جای ممکن از فشار و هزینه اضافی بر روی شما کاربران  عزیز بکاهیم.به طوری که هزینه کاربران قدیمی به هیچ عنوان تغییری نکرد و با همان هزینه سال های گذشته همچنان می توانند اشتراکشان را تمدید کنند.امسال همچنین کیفیت سرورها ارتقاء داده شد و سرورهای دانلود برای افزایش سرعت بیشتر شما عزیزان به داخل ایران انتقال پیدا کرد تا ضمن نیم بها شدن ترافیک دانلودی از سرعت بالاتر و هزینه کمتر برخوردار شوید. . همچنین نیروی های بخش پشتیبانی نیز افزایش قابل توجهی پیدا کردند و سرعت پاسخگویی ها و رسیدگی به درخواست های افزونه و آپدیت شما عزیزان نیز افزایش یافت که مطمئنن این مورد را شما عزیزان نیز حس کردید.به طوری که اکثر درخواست های افزونه یا قالب یا آپدیت حداکثر سه روزه انجام می شوند مگر در مواردی که محصول خارج از بودجه سایت باشد .همچنین امسال بخش نرم افزارها و سورس های اندرویدی به مجموعه اضافه شد تا هرچه بیشتر نیازهای شما عزیزان در زمینه دیجیتال مارکتینگ در گلچین آنلاین تامین گردد و تا حد امکان نیاز به هزینه اضافی در سایت های بیشتر نکنید.

 

امیدواریم سال 1400 سالی سرشار از برکت ، شادی و روزهای خوش برای شما کاربران عزیز و جامعه طراحان سایت ایرانی باشد. مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم. به رسم هر ساله کد تخفیفی هرچند ناقابل برای شما عزیزان قرارداده شد تا یکسال دیگر میزبان شما عزیزان در گلچین آنلاین باشیم .

این کد برای خرید اشتراک یکساله با 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شد : norooz1400

همچنین کاربران قدیمی اشتراک یکساله با تمدید اشتراک  علاوه بر تخفیف ویژه تمدید + 1 ماه اشتراک رایگان نیز دریافت میکنند.

باتشکر .آرمان زارع - مدیر سایت

 

 

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template