لیست بخش ها

هدیه ویژه و باورنکردنی گلچین آنلاین با آفر 90 درصد

با سلام خدمت همه گلچینی های عزیز. در هفته  پیش رو تصمیم گرفتیم تا برخی محصولات اورجینال را با تخفیف نود درصدی تقدیم حضورتان کنیم. این محصولات شامل برخی لایسنس های افزونه ها و وبسایت ها می باشند که به مدت محدود با تخفیف باور نکردنی 90 درصدی ارائه می شوند .همچنین تصمیم گرفته ایم هدیه ای ویژه برای کاربرانی که اشتراک 1 ساله گلچین آنلاین را خریداری می کنند در نظر بگیریم. در ادامه با ما همراه باشید .

در طی این هفته  تمامی کاربرانی که اشتراک 1 ساله جدید خریداری کنند یا اشتراک قدیمی خود را تمدید کنند و یا اگر اشتراک یکساله دارند مجددا تمدید کنند(با حفظ اشتراک قبلی یک ساله به اشتراک فعلیشان اضافه میگردد)

  از یکی  هدایای زیر  به دلخواه  و رایگان برخوردار می شوند :

1-  اشتراک 1 ماهه ربات بورسی با قابلیت سیگنال دهی ( به ارزش یک میلیون تومان)

2- لایسنس 1 ماهه  Rsfirewall   - با قابلیت آپدیت خودکار از سایت سازنده و فول اسکن  ( لایسنس 6 ماهه است ولی تا 1 ماه تضمین کارکرد دارد)


همچنین تمامی کاربران گلچین آنلاین می توانند با تخفیف ویژه 90 درصدی لایسنس اورجینال محصولات زیر را دریافت کنند :

 1- لایسنس اورچینال 3 ماهه Sp page builder  با 90 درصد تخفیف و قیمت فقط 150 هزارتومان ( با قابلیت آپدیت خودکار از سایت سازنده و دانلود آنلاین تمپلیت ها)

2- لایسنس اورجینال 3 ماهه Rsevents pro  با 90 درصد تخفیف و قیمت فقط 150 هزارتومان ( با قابلیت آپدیت خودکار از سایت سازنده )

3- لایسنس اورجینال 3 ماهه Admin tools pro  با 90 درصد تخفیف و قیمت فقط 150 هزارتومان ( با قابلیت آپدیت خودکار از سایت سازنده )

4- اشتراک 1 ماهه ربات بورسی با قابلیت سیگنال سهم و نمایش پول داغ و.. ( به ارزش 1 میلیون تومان ) -  فقط با قیمت 150 هزارتومان 5- لایسنس اورجینال 1 ماهه JCH Optimize  با 90 درصد تخفیف و قیمت فقط 150 هزارتومان ( با قابلیت آپدیت خودکار از سایت سازنده ) 6- لایسنس 1 ماهه  Rsfirewall   - با قابلیت آپدیت خودکار از سایت سازنده و فول اسکن با 90 درصد تخفیف و قیمت فقط 150 هزارتومان  ( لایسنس 6 ماهه است ولی تا 1 ماه تضمین کارکرد دارد)



توجه : در صورتی که همه لایسنس ها را با هم خریداری کنید مبلغ 200 هزارتومان تخفیف دریافت خواهید کرد.

 سوال : 1-ایا لایسنس توسط شما صادر می شود یا سایت سازنده ؟ لایسنس توسط سازنده صادر می شود و کاملا اورجینال است و قابلیت آپدیت خودکار دارد و هیچ فرقی با لایسنسی که مستقیم از سایت اصلی خریداری می کنید ندارد و همان لایسنس است.

 

 برای خرید و دریافت لایسنس تیکت دهید.

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template