لیست بخش ها

افزونه ریدایرکت وردپرس WP 301 Redirects Pro

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه :6.16  

افزونه WP 301 Redirects Pro یک افزونه ریدایرکت وردپرس می باشد که به شما کمک می کند تا برای بهبود سئو و تجربه بازدیدکنندگان، ریدایرکت 301 را برای سایت وردپرس مدیریت و ایجاد کنید. همانطور که می دانید محتوای قدیمی، لینک‌های قدیمی، لینک‌ های مخرب و اشتباهات تایپی در URLها منجر به از دست دادن ترافیک، کاربران و تبدیل‌ها می شود، این افزونه کاربردی وردپرس می تواند تمام این مشکلات را برای شما حل کند.هم اکنون می توانید این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

امکانات افزونه WP 301 Redirects Pro 1- افزایش فوری ترافیک در صورتی که لینک های سایت شما با مشکلی مواجه شود، کاربران با خطای 404 مواجه می شوند. بنابراین این افزونه به شما کمک می کند تا به جای روبه رو شدن کاربر با صفحه 404، آنها را به یک صفحه خاص هدایت کنید. این اقدام می تواند به بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. 2- مدیریت تغییر مسیرها این افزونه به شما کمک می کند تا به سادگی هرگونه تغییر مسیری را به سادگی مدیریت کنید.

- تایید و اسکن لینک ها لینک دادن به سایت های نامناسب می تواند به رتبه سایت شما لطمه وارد کند و اعتبار و برند شما را زیر سوال ببرد. افزونه WP 301 Redirects Pro به شما این امکان را می دهد تا به سرعت هر لینک خروجی را در سایت خود بررسی کنید تا مشخص شود که آیا این لینک خراب است یا به سایت های مخرب منتهی می شود. 4- نادیده گرفتن ترافیک مخرب این افزونه ترافیک مخرب سایت شما را نادیده می یگرد و صفحه استاندارد 404 را دریافت می کند. 5- دارای نمودار برای مشاهده گزارشات با استفاده از نمودارهای داخلی و بدون استفاده از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس می توانید اطلاعات و گزارشات لینک های خود را مشاهده کنید.

 

فايل‌ها:
WP 301 Redirects Pro6.16
اندازه : حجم فايل 3.49 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

Instantly Fix 3 Most Overlooked SEO Issues: Redirections, 404 Errors & Bad Outgoing Links Old content, old links, bad links & typos in URLs lead to huge loss of traffic, users & conversions. WP 301 Redirects will solve all those problems for you.

No bloat! Just the tools you need to instantly take control over redirects, Links & regain traffic We built the 301 Redirects plugin out of necessity to fix issues that every site has. Other sites linking to its pages that don’t exist! Instead of frustrating users with “clever” 404 pages, redirect them to the page they really wanted to see.

Join over 100,000 users that benefited from using 301 Redirects!

We build 301 Redirects plugin out of necessity to fix issues that every site has. Other sites linking to its pages that don’t exist! Instead of frustrating users with “clever” 404 pages, redirect them to the page they really wanted to see.

.

 

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template