لیست بخش ها

معرفی انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز کتاب های دبستان تا کنکور را برای دانش آموزان ارائه می کند. کتاب های این انتشارات تا کنون مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و نظر دانش آموزان در رابطه با کتاب های انتشارات سبز این است که با خواندن این کتاب ها انگار معلم را به خانه آورده اند و این کتاب ها تاثیر زیادی در موفقیت و پیشرفت تحصیلی آن ها داشته است.

انتشارات خیلی سبز بهترین کتاب ها را به چاپ رسانده است شما برای تهیه ی منبع برای هر مقطعی می توانید از کتاب های این انتشارات بهره ببرید.

اولین کتاب انتشارات خیلی سبز در سال ۱۳۸۱ منتشر شد و در سال ۱۳۸۷ نام انتشارات خیلی سبز برای آن انتخاب شد.

انتشارات خیلی سبز کتاب های خود را در چند سری منتشر می کند همچون خوش خطی، موضوعی، شب امتحان، تیزهوشان و... که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

مجموعه کتاب های خیلی سبز

خوش خطی :

این سری کتاب ها برای مقطع ابتدایی منتشر شده است و برای هر پایه ای مناسب با سطح آن سرمشق هایی برای تمرین خوش خطی با مداد یا خودکار ارائه کرده اند.

تمرین های این کتاب تا آخر عمر به درد شما خواهد خورد.

شب امتحان :

این سری کتاب ها شبیه جزوه هستند که نمونه سوال های نهایی به همراه خلاصه ی کوتاهی که برای شب امتحان مناسب است قرار گرفته است.

البته این منبع برای کسی مفید است که قبل از این کتاب منبع کامل دیگری را مطالعه کرده باشد.

این کتاب ها حجم کمی دارند و قیمت پایین تری دارند.

موضوعی :

این سری کتاب ها در ادامه ی کتاب های هفت خان هستند. کتاب های موضوعی با عنوان ادبیات شروع می شوند.

کتاب های موضوعی همچون حفظیات شیمی، آیات و روایات دین و زندگی، ریدینگ و کلوز تست، حفظیات شیمی، ترجمه ی لغات عربی و... هستند که بسیار با کیفیت هستند.

خواندن کتاب های موضوعی همچون آیات و روایات دین و زندگی و یا مرور کردن آن ها در روزهای پایانی نزدیک به کنکور قبل از مطالعه ی آزمون های جامع تستی مفید است.

در مرحله ی اول بهتر است کتاب های دیگری مطالعه شود سپس کتاب های موضوعی را شروع کنید

تیزهوشان :

این سری کتاب ها به صورت جامع و تک درسی برای مقاطع ابتدایی و متوسطه ی اول منتشر شده است. دارای درسنامه های کامل و جامع هستند و تست های زیادی در این بخش وجود دارند.سپس تست ها به صورت مرتب قرار گرفته اند.

در تست های این سری کتاب ها از سوال های آزمون های داخلی همچون انرژی اتمی، استعداد های درخشان و آزمون های خارجی همچون مسابقات ریاضی آفریقای جنوبی، آمریکا، کانگورو، تیمز و... استفاده شده است‌.

هم چنین این کتاب ها دارای درسنامه های خلاصه ای نیز هستند که میتوانید برای خرید این کتاب ها به بانک کتاب آسیابوک مراجعه فرمایید.

کتاب کار :

این سری کتاب ها شامل سوالاتی هستند که با کمک معلم باید پاسخ دهند. کتاب های کار برای مقاطع بالاتر کم هستند‌. تنوع سوالات در این کتاب ها زیاد است و معلمان می توانند از این کتاب ها به عنوان جزوه استفاده کنند.

هم چنین معلم ها می توانند پس از این که درسی را برای دانش آموزان تدریس کردند تمرین های این کتاب را به عنوان تکلیف به دانش آموزها بدهند.

سری تست ها یا کتاب های جامع :

این سری کتاب ها هم به صورت جامع و هم درس به درس منتشر شده است. این کتاب ها درسنامه های کاربردی دارند که نکاتی در این بخش بیان شده که با توجه به رویکرد طراحان کنکور، ایده های حل تست جدیدی را آموزش می دهند.

از درسنامه ی این کتاب ها می توان تحت عنوان مکمل برای تدریس معلم استفاده کرد.

به این معنا که وقتی دانش آموز مفاهیم اولیه را آموزش دید و تمرین های تشریحی را حل کرد که با مطالعه ی درسنامه ی کتاب های خیلی سبز آمادگی برای حل تست ها را پیدا می کند.

پس از آن تست های هر فصل قرار دارند که میکرو طبقه بندی شده اند، این معنا که تست ها از هم جدا شده اند تا دانش آموز با تست ها و ایده ی حل تست ها آشنا شود.

در پایان کتاب پاسخنامه ی تشریحی قرار دارد که کامل است و کیفیت بالایی دارد.

جزوه :

برای موفقیت در امتحانات تستی یا تشریحی داشتن یک جزوه ی کامل و خوب موجب موفقیت شما خواهد شد.

داوطلبان می توانند کتاب کار انتشارات خیلی سبز را به همراه معلم تحت عنوان جزوه مطالعه کنند.

در این کتاب ها سوالات زیادی مطرح شده است و داوطلبان با مطالعه ی آن ها می توانند مفاهیم را به شکل پایه ای یاد بگیرند.

اما به این نکته باید توجه کنید سوالات این کتاب بدون پاسخ هستند و داوطلبان حتما باید با کمک یک معلم به این سوالات پاسخ دهند و پس از آن کتاب های کار انتشارات خیلی سبز را بخوانند.

 

 

 

 

 

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template