نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

آموزش رایگان کسب درآمد از سرور ها با استخراج بیت کوین

*نکته : در صورتی که سرور قوی دارید یا کامپیوترهای قوی حتما این مقاله برای شما مفید خواهد بود!

با سلام خدمت گلچینی های عزیز. در چند ماه گذشته سوالات زیادی از طرف کاربران مبنی بر سیستم جدید استخراج بیت کویین توسط شرکت کریپتو داشتیم. همانطور که می دانید اخیرا سایتی در دنیا شروع به کار کرده که ادعا می کند می تواند با استفاده از نرم افزار خاصی که در اختیار شما قرار می دهد بیت کویین استخراج کند و به شما بیت کویین دهد. همانطور که می دانید این روزها با توجه به بالا رفتن ارزش دلار استخراج بیت کویین نیز تا حدود زیادی مقرون و بصرفه به نظر می رسد. خیلی از کاربران و مدیران سایت ها که دارای سرور هستند از ما سوال کردند که آیا با سرورهایی که دارند یا کامپیوتر های خانگی می توانند بیت کویین استخراج کنند. پاسخ بله است. در صورتی که در شرکت یا سازمان خود سروری دارید که از منابع آن استفاده نمیشود و دارای رم و سی پی یو زیادی است یا مدیر سایتی هستید که سرور های زیادی دارید یا اینکه در خانه کامپیوتری دارید که زیاد از آن استفاده نمی کنید می توانید از این روش بهره ببرید و بیت کویین استخراج کنید.در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که می دانید اکثر ارزهای دیجیتال ماین می شوند و قابلیت استخراج دارند .اما اکثرا نیاز به سیستم های مخصوص و چیپ هایی دارند که بیشتر از 20 میلیون تومان قیمت هرکدام است و از نظر اقتصادی نیز برای کاربران ایرانی صرفه ندارد.اما سیستم کریپتوپ با استفاده از نرم افزار مخصوص خود که متصل به دستگاه ها و استخر ماینیگ این شرکت هستند اقدام به استخراج بیت کویین می کند. فلسفه این شرکت این است که به جای استفاده از 1 سیستم با توان پردازشی 100 از 100 سیستم با توان پردازشی 1 استفاده کنند . بدین ترتیب هر فرد می تواند با نصب نرم افزار این شرکت اقدام به استخراج بیت کویین کند.و همچنین با زیر مجموعه گیری افراد بیشتری را دعوت کند و هرچقدر زیرمجموعه های شما بیشتر گردد و آنها نیز شروع به استخراج کنند .سرعت استخراج شما نیز همزمان افزایش پیدا میکند و طبیعتا درامد بیشتری نیز خواهید داشت. در این سیستم هر چقدر CPU شما قویتر باشد ، سرعت استخراج بیشتر و درآمد شما بیشتر خواهد بود. و در صورتی که سرورهایی در شرکت  یا محل کار خود دارید که بلا استفاده مانده اند می توانید برای استخراج استفاده کنید. و هر زمان خواستید استخراج را متوقف کنیدپیشنهاد ما CPU های چند هسته ای هست.
ضمنا استخراج بیت کوین کاملا قانونی هست و از یه جهاتی به اقتصاد کشور هم کمک میکنه. برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید و نرم افزار  رو دانلود و نصب کنید :
cryptobrowser

بعد از نصب نرم افزار ، روی آیکون افزونه در نوار بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید تا صفحه افزونه باز بشه . در اولین فرصت سرعت استخراج که در سمت پایین و چپ نمایش داده میشه رو تا ماکزیمم افزایش بدید. مرورگر بطور خودکار و بدون نیاز به کاری از سمت شما ، از قدرت CPU شما برای حل معادلات ریاضی بلاک های بیت کوین استفاده میکنه و در عوض به شما بیت کوین میده. صفحه مرورگر رو تا زمانیکه میخواید استخراج کنید باز بگذارید. به محض بستن صفحه استخراج متوقف و بیت کوین های شما ذخیره میشه تا زمانیکه دوباره مرورگر رو فعال کنید و استخراج شروع بشه. نکات :

1- از افزونه استفاده نکنید و مرورگر مخصوص رو نصب کنید چون سرعتش تا 8 تا 10 برابر بیشتر از مرورگرهای دیگه هست.

2- رقم بیت کوین استخراج شده هر 10دقیقه یکبار آپدیت میشه.

3- حتما قبل از شروع به کار از لاگین بودن اطمینان حاصل کنید، البته مرورگر بعد از یکبار ورود به حساب کاربری ورود شمارو ذخیره میکنه تا برای دفعات بعدی نیاز به ورود مجدد یا همان لاگین شدن نباشه، در ضمن خروج از پنل کاربری تحت اختیار خودتون هست و هر زمان که تمایل داشتید میتونید از پنل خودتون خارج بشید. لاگین شدن به این جهت هست  تا اگر مشکلی پیش اومد یا صفحه افزونه رو بستید، رقم بیت کوین ذخیره شده باشه.که در عکس های زیر میتوانید نحوه لاگین شدن رو مشاهده کنید.

4- بهترین روش افزایش درآمد جذب زیر مجموعه می باشد. چون با فعالیت آنها به درآمد شما هم اضافه میشود.پس تا میتوانید با تبلیغات زیرمجموعه جذب کنید . استفاده از تبلیغات در کانال ها ،دیوار ، شیپور ، و ... می تواند مفید باشد.

5- بهتره هر چند ساعت یکبار به سیستم تون استراحت بدید. (در صورتی که سرور دارید یکسره میتونید استفاده کنید مشکلی وجود ندارد چون مجازی ساز مقدار استفاده منابع رو کنترل میکنه)

درآمد شما : اگر 60 ساعت در هفته صفحه مرورگر باز باشه و بیت کوین کسب کنید و در کنارش 20 تا زیر مجموعه هم داشته باشید ، میتونید در هفته 45 دلار و بیشتر هم کسب کنید ، یعنی چیزی حدود 700 هزار تومان در هفته !!! برداشت بیت کوین : در مورد نحوه پرداخت ، وقتی بیت کوین به این حد رسید ===> 0.00041 میتونید برداشت کنید که تو تنظیمات نرم افزار روی گزینه روبرو کلیک می کنید ===> WITHDRAW BTC اول به حساب کیف پول بیت کوین خودتون منتقل میکنید ، اگر ندارید میتونید بسازید ، اموزش ساخت کیف پول بیت کوین در اینترنت موجوده به زبان فارسی ... و بعد از انتقال به کیف پول تون میتونید توسط این سایت بفروش برسونید تبدیل به ریال میشه و به شماره کارت خودتون منتقل میشه

exchanging.ir

 زیر مجموعه گیری : بهترین روش افزایش درآمد  زیر مجموعه گیری هست. زیر مجموعه های شما علاوه بر اینکه برای خودشون کار می کنند، با فعالیت شون درآمد شما رو هم اضافه می کنند. لینک مخصوص خودتون رو از صفحه اصلی استخراج میتونید بردارید و به دوستان و آشنایان معرفی کنیدcryptobrowser دوستان دقت کنید برای استخراج، این صفحه باید روی مرورگرتون باز باشه و بدون دخالت شما استخراج انجام میشه و شما میتونید ساعت ها سیستم تون رو روشن بگذارید و به کارهای دیگه تون بپردازید

 

نکته : در صورتی که چندین سیستم جداگانه دارید میتونید با یک اکانت توی همشون لاگین کنید. هر سیستم به صورت جداگانه می تونه استخراج و پردازش انجام بده و درامدش به اکانتتون واریز میشه.

 

نکته : بیت کویین در حال حاضر در ایران توسط خیلی از سایت ها نقد می شود. اما در خارج از کشور هم توسط خیلی از سایت ها به دلار تبدیل می شود که می توانید معادل دلار آن را دریافت کنید. کافیست از یکی از سایت های صرافی آنلاین بخواهید تا اکانت پی پال خود را در اختیار شما قرار دهند تا در سایت هایی که تبدیل به دلار می کنند وارد کنید و دلار به حساب پی پال آنها ریخته شود و معادل ریالی آن را دریافت کنید ( اگر خودتان اکانت پی پال دارید که می توانید از اکانت خودتان نیز استفاده کنید)

 

 

کلمات کلیدی: مقاله

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض سلام،
در صورتیکه شخصی و یا شرکتی بخواهد به کیف پول بیت کوین فردی ، بیت کوین واریز کند، چه اطلاعاتی از ان کیف پول بایستی در اختیار آنها گذاشت؟
کد ID کیف پول بیت کوین که محرمانه و شخصی است.
آیا آدرسی از آن کیف پول بایستی داده شود؟ و آن آدرس از کجا بایستی برداشته و به آنها ارائه شود ؟

بسیار متشکرم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ادرس کیف پول هر شرکت متفاوت هست و جای متفاوتی قرار داره بسته به شرکتیه ک ازش کیف پول میگیرید.

This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض سلام و‌ تبریک سال نو و
آرزوی سلامتی و موفقیت،

در‌ بالا فرمودید ؛
« .... نکات :
1- از افزونه استفاده نکنید و مرورگر مخصوص رو نصب کنید چون سرعتش تا 8 تا 10 برابر بیشتر از مرورگرهای دیگه هست. »

منظور از ؛ مرورگر مخصوص چه مرورگری است و چطور بایستی آنرا دانلود و نصب کرد ؟

بسبار متشکرم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و ضمن عرض تبریک خدمت شما بهمن عزیز

در سایت اصلی خودش یک مرورگر داره که میتونید دانلود کنید . download browers رو بزنید در سایت اصلیش مخصوص همینکاره.

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template