لیست بخش ها

قالب فارسی وردپرس چند منظوره جولین | Jevelin

   دمو قالب  سازنده :تم فارست   سازگار با : وردپرس    فارسی و RTL   نسخه : 4.5.2

 Jevelin یک قالب چند منظوره وردپرسی با سبکی نسیتا بروز و البته ساده است. جولین برای سایت های متفاوتی از جمله شرکتی ، نمونه کار و ... مناسب است.کی دیگر از ویژگی های خوب این قالب صفحه ساز دراگ و دراپی آن است. جولین یک صفحه ساز کاملا اختصاصی و حرفه ای دارد که شما را قادر میسازد با کشیدن و رها کردن موس صفحات خود را طراحی کنید علاوه بر آن جولین از صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر نیز به طور کامل پشتیبانی می کند. قالب جولین شامل همه ابزار هایی است که یک وبمستر یا فریلنسر به آن نیاز دارد. با استفاده از تعداد زیادی تنظیمات و گزینه های شخصی سازی، لایه بندی ها و دمو های آماده، جولین نیاز های شما را برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا و منحصر به فرد فراهم می کند.

نکته : با توجه به تعداد بالای قالب فارسی در سایت دمو ها به صورت اورجینال قرار داده می شوند ولی قالبی که دریافت میکنید فارسی سازی شده می باشد.

امکانات قالب جولین     نصب قالب جولین با یک کلیک به سادگی دموی مورد نظر را انتخاب کنید و با یک کلیک آن را درون ریزی کنید. همچنین از تمامی دمو های موجود بسته نصبی آسان نیز وجود دارد و میتونید با کمک بسته های نصبی نیز دمو های قالب رو پیاده سازی کنید.     دمو های چند منظوره قالب جولین یک قالب چند منظوره خلاق در وردپرس می باشد که دارای کتابخانه ای از دمو های متنوع و زیبا است. از دموی تجاری گرفته تا آژانس دیجیتال ، صفحات فرود ، فروشگاه اینترنتی ، وب سایت شخصی ، جشن عروسی ، شرکتی ، گالری نمونه کار ، عکاسی و فتوگرافی ، رویدادها ، باشگاه ورزشی، و هر نوع وب سایت دیگری را که نیاز دارید با Jevelin میتوانید طراحی کنید.     طرح بندی های شگفت انگیز و حرفه ای هگزینه های سفارشی بی شماری برای شخصی سازی در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی میتوانید از آنها استفاده کرده و لذت ببرید. از شخصی سازی رنگ تا جزئی ترین قسمت را میتوانید شخصی سازی کنید.     صفحه ساز قدرتمند با کشیدن و رهاکردن جولین علاوه بر پنل تنظیمات قدرتمند و پیشرفته اش، ابزار صفحه ساز Unyson که جزء تازه ترین تکنولوژی ها است را به شما ارائه میدهد. علاوه بر آن شما از صفحه ساز ویژوال کامپوزر نیز میتوانید استفاده کنید.     افزونه قدرتمند اسلایدر رولوشن بسیاری از دمو های قالب جولین که شامل اسلایدر های زیبا هستند با این افزونه طراحی شده اند. انیمیشن های جذاب و متفاوت برای متون، تصویر و ویدئو در ایجاد اسلایدرها تنها بخشی از قابلیت اصلی این اسلایدر ساز حرفه ای است.
مگامنوی حرفه ای و مدرن منوهای سایت خود را به راحتی به مگا منو ارتقاء دهید. جولین سبک های جذاب و مدرنی از مگا منو ها را به شما ارائه می دهد.     عملکرد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی درون قالب جولین از حالت های متنوع اشتراک گذاری استفاده شده که کاربران به راحتی میتوانند مطالب و محتوای مورد نیازشان را به راحتی با دوستان و کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.     ابزارک های سفارشی سایدبارها، پاورقی و ناحیه های دیگر وب سایت را با ابزارک های سفارشی جولین ، نمونه کارها ، آیکون های شبکه اجتماعی و… بسازید.     پشتیبانی کامل از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس با مجموعه ای از قابلیت های متنوع که در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس و جولین هست میتوانید یک فروشگاه حرفه ای آنلاین و کاملا کاربردی بسازید. استایل های کاملا واکنشگرا داشته باشید و مهم نیست با چه دستگاهی سایت شما به نمایش گذاشته میشود.     بهینه شده برای موتور های جستجو اگر برای طراحی سایتتان قالب Jevelin را انتخاب میکنید، داشتن یک وب سایت بهینه، کمترین چیزی است که تحویل میگرید و جای هیچ نگرانی نیست. تمرکز Jevelin روی سئو قوی می باشد، وب سایت شما با جولین همیشه به دنبال بهترین فرصت ها در موتورهای جستجو می باشد که از رقیب هایتان پیشی بگیرد.     پشتیبانی از چند زبان و راستچین سازی استاندارد جولین با بهترین افزونه چند زبانه وردپرس همراه است که امکان انتخاب زبان ها برای بکارگیری در محتوا وب سایت را می دهد. همین طور به طور کامل و استاندارد توسط تیم آریا وردپرس راستچین سازی شده است.

 

فايل‌ها:
بسته نصبی فارسی Jevlin4.5.2
اندازه : حجم فايل 160.75 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

کلمات کلیدی: قالب شرکتی وردپرس

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

قالب تک صفحه ای وردپرس Comilla

قالب سلمانی و سالن اصلاح مو وردپرس Coiffure

قالب نمونه کار وردپرس Calmer

قالب وردپرسی فارسی کریوت Creote بصورت بسته نصبی

دانلود شرکتی وردپرس Avante | Business Consulting WordPress

دانلود قالب شرکتی جوملا JA Edenite

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template